|
||||
|
||||
mee eens... idd net een vent!
|
|||
|
|||
Usertje is zeker zelf ff aant fotosjoppen geweest hé .... mooi gedaan hoor !! :p
|
|
||||
|
||||
Wat is daar nou kerel aan??? Dat is 200% vrouw!!! HEERLIJK
|
||||
|
||||
Als ik een vent zou zijn zou ik kiezen voor ellemieke.
Ik heb Jorinde in het echt van dichtbij gezien en geloof mij, make up doet een HELE hoop wonderen bij haar! Op camera zie je weg gewerkte pukkels niet zo goed, in het echt wel.... Dus ik zou als man zijnde gaan voor ellemieke, lekker naturel! |
|
||||
|
||||
Ellemieke = goed
Jorinde = irritant en dom
- 1981 Audi 100 CD5E - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen Last edited by Henk_Pigo : 14-03-2005 at 12:26. |
|
|||
|
|||
jongens jongens jongens
hebben wij niets beters te doen? het zonnetje gaat weer schijnen, de lucht is blauw...... dus aan de slag, en zorg dat die VW's er weer mooi bij staan! het is toch geen vleeskeuring oid!!! |
|
||||
|
||||
geen vleeskeuring, haha en je vraagt net nog aan daan om en foto van d'r piercing!
|
|
||||
|
||||
ellemieke is gewoon een lekker wijf!
|
|
|||
|
|||
Quote:
shit, jij hebt me door, sorry, ik liet me gaan, toen ik het gepost had, had ik er al weer spijt van.... |
|
||||
|
||||
hehehehe daarvoor heb je de delete knop......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik een uitzending van Veronica's lekkerste gemist zeker |
|
|||
|
|||
Doe d'r de groeten, spook!
|
||||
|
||||
Quote:
nog meer?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt wel op patty brard whahaha. Bonfire is laatst ook nog geslacht, want ze moest een nieuw gebit :p Sjees wat een paardenkop
|
||||
|
||||
Quote:
hahahahaha weer een quote voor in de signature hahahahaha |
|
||||
|
||||
Ik moet toegeven , het is geen charmante foto
muahah
|
|
||||
|
||||
En nee Yorinde, je hebt ook geen tieten idd!
|
||||
|
||||
Quote:
haha nee ze was bij de straatraces.... |
|
||||
|
||||
Doe mij die duitse van de wintermeet dan maar...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |