|
||||
|
||||
Zwaardere Dynamo Golf 2 1.3 1990
Hallo mensen,
Ik heb een golf 2 uit 1990 het is een 1.3I. Omdat ik een 2e accu heb en een zware audio installatie ben ik op zoek naar een zwaardere dynamo. Weet iemand toevallig wat de zwaarste dynamo die op dit model past zonder al te veel aan hoeven te passen??? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. M.V.G. Marc |
|
||||
|
||||
Ik weet dat je op eens 1.6/1.8 blok een dynamo van een diesel kan hangen. Die zijn dacht ik zon 90 Amp. Nu weet ik niet hoe het met de 1.3 blok. Denk dat deze andere ophangingen heeft. Zoek gewoon eens een afbeelding van een dynamo van 90 Amp. Dan zie je meestal zo of het past of niet.
|
|
|||
|
|||
Of gooi al die overbodige audio zooi uit je auto bespaart je trommelvliezen, gewicht , brandstof en ga zo maar door
|
|||
|
|||
Quote:
Wat muziek in de auto is wel lekker Heb het ook gehad in m'n golf 1[achterbank eruit en muziek instalatie erin ]inc dubbele accu Ben toen naar een revisie bedijf gegaan[voor dynamo's en starters]die hebben toen de dynamo gereviseerd en opgevoerd[hoger laad vermogen |
|
|||
|
|||
Quote:
Maarja functioneel is het niet he met zo'n Dance Valley set achterin En een wipje op de achterbank zit er dan ook niet meer in hahaha Grtz |