|
|||
|
|||
VW Golf 1.8 GL 66kw 1997 blauw/paars
Hierbij doe ik mijn Golf type 3 uit 1997 in de verkoop. Het is een leuke en nette auto om te zien en hij rijdt ook nog prima. Hij heeft een 1.8 GL 66kw (90 pk) motor en is daarmee een ideale en vlotte beginnersauto.
Optielijst: - Elektrische ramen - Elektrische spiegels - Elektrisch dakraam (alleen deze werkt helaas niet) - Lichtmetalen 17 inch OZ velgen - Centrale deurvergrendeling - Stuurbekrachtiging - Radio cd-speler - Metallic lak (paars-blauw achtig, mooie kleur) - Neerklapbare (2-delige) achterbank - Toerenteller - Achterruit wisser - Remus einddemper (geen lawaai) - Trekhaak - Golf 4 look heldere koplampen - Spoiler kofferbak - Nette bekleding met ook hoofdsteunen op de achterbank - APK tot 14 september 2012 - Nieuwe accu - Nieuwe banden voor Fotos: De auto ziet er zoals gezegd leuk uit, maar heeft uiteraard wel zo zijn gebruikerssporen/plekjes (krasjes) rondom de auto en hetzelfde geldt voor de velgen (stoeprandschades). Daarnaast heeft de bestuurdersstoel lichte instapschade en wilt deze niet naar voren klappen (bijrijdersstoel wel). Prijs: nu 800 euro Last edited by KJ-Golf : 14-06-2012 at 20:43. |
|
||||
|
||||
km-stand?
|
|||
|
|||
Volgens mij 205 duizend
|
|
|||
|
|||
Nu voor 1100 euro
|
|
|||
|
|||
Up. Nu 1000 of doe een goed bod
|
|
|||
|
|||
800 euro
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Heb vorig jaar besloten deze Golf te houden, maar hij mag nu weer de verkoop in. Er is in die jaar tijd niet veel mee gereden. Toch is het elke keer weer starten lopen bij deze Golf.
APK tot 14 september 2013. Afgelopen apk remleidingen achter, wiellagers voor en nog wat dingetjes vervangen. Golf mag weg voor 700 euro of een scherp bod. |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Heeft krasjes opgelopen linksachter op de bumper. Stottert af en toe bij lang stilstaan. 500 euro zo meenemen.
|
|
||||
|
||||
Zit er weer een nieuwe apk op?
|
|
|||
|
|||
Nee. Apk tot 14 september.