|
||||
|
||||
Inmiddels weer heel wat gebeurt met de fire..
Terugkomend van de meeting in Hoogeveen, vlakbij huis opeens problemen met de rem en hard schurend geluid. Thuis wiel eraf gehaald en gekeken en zag dat er iets op de schijf ingeslepen was. Maar omdat ik de onderste klauwbout niet los kreeg vanaf de krik kon ik niet kijken, zodoende vandaag bij de garage een brug tot mijn beschikking genomen en eens even slag geweest. pics : Verder ook alle pakkingen van de crossflowinlaat en het kleppendekselpakking vervangen en de tevens andere bougie kabels gemonteerd, ouwe meuk eraf, nieuwe meuk erop Inlaattraject ook even ontvet, schoongemaakt en opgepoetst, oogt het weer een beetje netjes. nu maar ff zien wat het volgende wordt..
|
||||
|
||||
Je hebt er een mooie auto van gemaakt Mike !
Ga zo door. ( mijne is nog lang niet zo)
|
||||
|
||||
Je had nog wel een rubberen klepdekselpakking ipv een kurken wat ik had? Lekker bezig man, keep up the good work
|
|
||||
|
||||
lekker bezig geweest mike,ziet er weer netjes uit.
[handig he,als je het zelf kan]
|
||||
|
||||
Quote:
Inmiddels heb ik ook een foto gemaakt van het interieur . En eergister nog even 2 rubbers van de einddemper vervangen, 1 was gescheurd en die andere had z'n tijd ook gehad, gelukkig is dat irritante gebonk nu weg
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 21-05-2012 at 07:46. |
|
||||
|
||||
...en leeft deze nog?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Yup nog steeds ja
|
||||
|
||||
Is mijn oude liefde dan nu echt dood?
RDW logo Vul hieronder uw kenteken in: Zoeken Zoeken Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken TVVL71. |
|
||||
|
||||
Volgens de vwe is hij inderdaad gedemonteerd
Kenteken Datum eerste toelating 17-05-1991(22,8 jaar) Datum aanvang laatste tenaamstelling 29-10-2013(3 mndn/19 dgn) Datum eerste afgifte Nederland 30-10-1998(15,3 jaar) Status kenteken Gedemonteerd
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, wij hebben hem helaas moeten laten slopen, de roestduivel zat erin en er moest teveel aan gebeuren, lassen, omkeuren etc. hebben er een mooie en leuke tijd mee gehad