|
||||
|
||||
Passat 32b coupe
Al eventjes in bezit maar leek me leuk er een topic over te maken,
Passat 32b Coupe 1.6D origineel NL, alles gaat langzaam maar gestaag Al gedaan: APK, laswerk dorpel, spoorstang, remleidingen je kent het wel Nette motorkap erop Nieuwe achterdemper Moet nog: Zijscherm (ligt al klaar) Dashboard (ligt al klaar) 5 bak (ligt al klaar) Nieuwe voorruit (ligt al klaar) Rollen Verlagen Ben er tot nu toe alleen maar mee aan het rijden, alweer 5k na aankoop
BMW E30 325i Golf 7 highline business R Last edited by Mk1driver : 30-04-2012 at 19:51. |
|
||||
|
||||
leuk ding
|
||||
|
||||
leuke basis, goeie diesel en leuke plannen, maar dat rollen vind ik echt helemaal niks. waarom niet een paar liter 2K lak, compressor en een spuit?
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ook nog ja, rollen is wat minder heisa, we zien het wel.
|
||||
|
||||
Originele Nederlandse 32B Coupe! Zeldzaam. Ik zou ook niet voor rollen gaan, denk persoonlijk dat je d'r spijt van krijgt na een tijdje. Als je dan toch bezig bent met laswerk en plaatwerk, zou ik 'm gewoon (laten) spuiten, maar das mijn idee ervan.
En de velgen dan, heb je daar nog plannen mee?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog exip's liggen, die zitten nu onder mijn GTI, zodra ik mijn OZ turbo's klaar heb gaan de Exip's onder de Passat. Kzie wel wat ik doe met spuiten/rollen. Wil er ook niet al teveel geld in proppen.