|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog een doos vol met NOS rubbers, weet alleen niet wat voor rubbers het zijn want er zitten geen labels aan
|
||||
|
||||
Zoek met name voorruit en achterruit rubbers
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ze nog wel eens goed gaan bekijken.............. Je woont niet echt naast de deur, dat word dan een x op een meeting afspreken !
|
||||
|
||||
ik had mijn voor en achterruitrubber gewoon bij van kranen besteld, maar ik hoorde gisteren dat ze niet meer aan die ruitrubbers konden komen en dat er nu nog weinig goeds te krijgen is dus als er iemand nog een goede tip heeft voor degene die inderdaad nog ruitrubbers zoeken..
|
||||
|
||||
die ik besteld had heb ik touwens en die zijn perfect, alleen niet meet te krijgen nu, dus zoeken naar ouwe voorraad die nog ergens ligt
|
||||
|
||||
http://www.vwispwest.com/cgi-bin/pe...ER_ID=215980943
staan ze ook op...isp west over de plas...goeie ervaringen mee
|
||||
|
||||
Hanz,
Nice bling bling!!!! ze staan goed! Mijn fastback gaat vanaf deze week de opknapperij in.... dus alle bling bling eraf, beetje lassen, nieuw lakje en blingbling er weer op. PS hanz, ik heb 4 setje gravelguards verkocht aan typethreedetectves, dus daar zullen ze wel te koop komen te staan. jeroen |
|
||||
|
||||
Isp
Quote:
Heb ook goede reacties gehoord over ISP, hebben trouwens ook een mooi uitlaat systeem. Ben benieuwd hoe je auto eruit ziet als ie klaar is ziet er awesome uit suuupppeeer werk |
|
||||
|
||||
kobus (uit belgie) komt er vaak bij isp west, misschien dat die wat mee kan nemen op zijn volgende trip (half april). zou transportkosten kunnen schelen
|
|||
|
|||
Rubbers
Hoi
Mijn rubbers heb ik besteld bij Paruzzi & T3D UK .. Ik moet wel zeggen dat ze daar in UK niet echt goedkoop zijn hoor.. stelletje afzetters ... |
|
||||
|
||||
die rubbers bij parruzie vandaan zijn dus op....die kan ze niet meer krijgen, die ik thuis heb komen ook via via bij hun vandaag en zijn goed, alleen niet meer te krijgen nu... :frown:
|
||||
|
||||
Quote:
had je ze dan niet beter zelf kunnen verkopen dan kan je er beter zelf aan verdienen dan hun denk ik zomaar...of heb je een goeie deal met hun gesloten voor onderdelen voor je eigen auto
|
||||
|
||||
Toen ik ze zelf verkocht -> aan jou dus hanz toen kreeg ik er veel minder voor dan wat ik bij t3d ervoor kreeg. Ik wilde ze ook redelijk snel kwijt want ik heb het geld weer nodig voor ander onderdelen vandaar.
En ik had geen zin om geld te verdienen over jullie ruggen dus dat was ook reden om ze te verkopen aan t3d..... jeroen |
|
||||
|
||||
ps ik heb samen met 2 anders gasten uit eindhoven een mega ruimte gevonden om te restaureren, kortom mijn fastback id de komende weken uit de rolatie. Als iemand van jullie ooit bij de Mc Meeting in Veldhoven komt dan is de ruimte te bezichten want het is 1 minuutje bij de MC vandaan.
|
|
||||
|
||||
kon het weer niet laten ff een plaatje te schieten toen ik de voorbumper aan het passen was...
maar nu weer verder voor de achterkant :biggrin:
i like bling 68'er ponton volgend project 4 schijven en 2110cc in de ponton 67'er daily Last edited by the hanz : 18-03-2005 at 13:31. |
|
||||
|
||||
Allright! Gaaf zeg!
|
||||
|
||||
maak ook eens een fototje van de achterkant
dan kan ik wat schetsjes maken
|
||||
|
||||
Quote:
Echt supervet !!!!
|
||||
|
||||
ook de kentekenplaat verlichting er op gezet met het E'tje en de achteruitrijverlichting er in/onder...
[/QUOTE] zo een foto ??? zou daar ergens een plekkie moeten vinden pim...!!
|
||||
|
||||
eentje inclusief nummerboard zou wel handig zijn