#101
|
||||
|
||||
laminaat hoef je niet in de bak te gooien,dat zwelt als een gek als het vochtig word.ik kan het weten,vrouw heeft ooit een emmer omgegooid in onze keukengaaf ding geworden!
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#102
|
||||
|
||||
Quote:
dank je en oke dus even een andere optie bedenken, ik had nog een stapeltje liggen ik dacht een eiken bakje altijd leuk we hebben zelf een poxy grindvloer dan is het water altijd zomaar weg ik heb in drachten jou audi ook in het echt mogen aanschouwen leuke bak had em alleen nog maar hier op het forum gezien |
#103
|
||||
|
||||
Quote:
thanx,daar had ik je caddy ook goed bekeken
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#105
|
||||
|
||||
Quote:
dank u wel ,ik hoop ook dat ie het nog lang mag uithouden gisteren nog een LEUKE brief van de belastingdienst, vrijstelling van wegenbelasting gister ook nog even de dorpels zwartgespoten en de achterste wielranden er op gezet ook men andere velgen weer gemonteerd 15" met ballon banden tis nog een beetje klote weer als het beter word ga even pic. maken |
#106
|
||||
|
||||
nog even een paar foto's van de wielranden achter met ballonbanden
|
#107
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit man, veel werk met een goed resultaat!!
__________________
Caddy MK1 1600D 5bak '85 GOLF MK1 1500LS AUT '79 http://img10.hostingpics.net/pics/4...janteavatar.gif |
#108
|
||||
|
||||
dank u , ik moet nog wel even de randen omkloppen wantik had vanavond de rubber vellen al aan de banden te hangen
|
#109
|
||||
|
||||
Heb je ook een close up van je kenteken verlichting achter? Ik wil het ook zo monteren, maar weet nog niet precies hoe
__________________
Caddy mk1 project |
#110
|
||||
|
||||
Quote:
doe ik morgen even voor je ,is nu een beetje laat |
#111
|
||||
|
||||
even weer een update
vorige week even bezig geweest met de afstelling van de dieselpomp de boostpin even een kwartslag gedraaid toen eerst de roetschroef maar eens een stukje zuiniger want het niks niet prettig voor de achterliggers De overdruk op de inlaat afgedopt en de turbodruk omhoog maar op 1 of andere manier wil mijn druk niet hoger 0.6 bar toch het idee dat ie toch nog te weinig lucht krijgt vandaag de achteras maar een beetje naar achteren gehaald aangezien de banden nogal snel aanliepen in de voor bovenhoek van de wielrand, de as nu mooi in de midden van de wielranden |
#112
|
||||
|
||||
even wat uitleg
de afstelling tussen de pomp en de turbo moet precies goed zijn om de juiste turbodruk te halen.hoe meer energie er immers de uitlaat verlaat,hoe eerder de spoeling en evenredig hoger de turbodruk,waardoor de hele boel op z'n efficientst draait,zonder onmogelijk grote roetwolken.dus dat betekent ook dat de opbrengstschroef indraaien niet automatisch inhoud dat je veel zuiniger gaat rijden.wel dat de motor veel harder moet werken om hetzelfde te bereiken,met minder brandstof EN minder hulp van de turbo.hoop dat je hier wat aan hebt,je bent goed bezig.en nu verder met afstellen is een beetje trial en error,maar je kan er genoeg purrie uithalen hoor.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#113
|
|||
|
|||
Mooie Caddy!
|
#114
|
||||
|
||||
Quote:
Het blijft een beetje proberen dus , bij de garage stond de pomp op 0.98 volgens de monteur maar dat is maar net vanaf welk punt van bdp want daar zit ook nog een loos stukje slag in volgens mij . ik ga vandaag weer eens proberen de pomp te verdraaien mischien ietsje later zetten en dan weer proberen. wel een beetje lastig als je overdag de auto nodig bent en s''avonds geen tijd hebt om een proefrit te maken. dus s''avonds afstellen en s''morgens maar weer proefrijden ,op deze manier ben je zo een paar dagen verder Maar we blijven proberen |
#115
|
||||
|
||||
Quote:
0.98 is al wel wat laat hoor,mijne staat nu op 115 en loopt heerlijk soepel....het mooiste is de pomptiming daar ergens te parkeren en dan pas met de opbrengst gaan rommelen.de pomp zo vroeg zetten heeft 2 voordelen,hij loopt wat stiller/soepeler en je hoeft nooit aan die 'choke' te trekken.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#116
|
||||
|
||||
oke , morgen nog maar eens wat verdraaien
|
#117
|
||||
|
||||
niks mooier dan sleutelen
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#118
|
||||
|
||||
Quote:
vooral als je er van afhankelijk bent |
#119
|
|||
|
|||
is een leuk ding geworden
kleur is/lijkt iets lichter dan de meine verder lijken ze wel wat op elkaar als we klaar zijn met de plannen want de meine moet ook cker naar beneden hadden ze daar geen commentaar op bij de rdw????? want ik had t idee dat ik eerst ff met de tdi ging omkeuren voor ik ga verlagen?? |
#120
|
||||
|
||||
was helemaal geen probleem , ik heb bij de rdw alleen de caddy op naam gezet vanwege dat het een duitser was ,dus allen opnaam en de apk hier in het dorp zodra ik kenteken had ,en klaar
maar verlagen kun je altijd naderhand nog doen is niet zoveel werk |