|
|||
|
|||
JanP
Dag allemaal,
mijn naam is Jan, ik woon in ZW Drenthe (regio Hoogeveen), en heb me vandaag hier aangemeld. (kwam via Google een leuke advertentie tegen waar ik op wilde reageren, ... vandaar). Mijn VAG geschiedenis (van de laatste jaren): Audi A6 Avant (1.9 TDI, 2001) VW T4 Westfalia California (2.4D, 1992) En nu nog in gebruik: VW Touran (2.0 TDI, 2005, hier ben ik afscheid van aan het nemen..) VW T5 Caravelle (1.9 TDI, 2005) en mijn vrouw rijdt een Polo (Bluemotion, 2011) (al deze auto's zijn blauw) Verder gebruik ik Etka, Elsawin en VCDS (gewoon een beetje proberen..). |
|
||||
|
||||
Welkom hier
Foto's???
|
||||
|
||||
Welkom op VF......en foto's graag
|
|||
|
|||
kan ik hier direct op de server uploaden, of alleen met een link naar een plekje in "the cloud"?
Hier alvast een paar (via photobucket): We hebben ook nog een Triumph Stag (V8, 3 liter, cabrio !!) uit 1971 maar dat zit nog "een beetje" werk aan. Last edited by JanP : 11-04-2012 at 20:01. |
|
||||
|
||||
Zo kan het ook Jan !! Geen probleem.
Foto's van de Stag ?
|
|||
|
|||
Dit is de Stag (zelf nog niet eens goed bij daglicht gezien.
Hij staat in de stalling naast een heeele mooie Ford V8 (Pilot?) uit 48. En het moet uiteindelijk zoiets worden: Op kenteken staat dat de onze rood is geweest. Dat is misschien ook wel mooi... Nog tijd genoeg om over na te denken. Eerst maar eens zorgen dat we alle parts in huis krijgen (en dat valt nog mee trouwens).
|
|||
|
|||
Vorig weekend heb ik de Touran verkocht (naar Amersfoort), dus nu nog 2x VW hier op de oprit.
Binnenkort komt de Triumph uit de mottenballen. Ik ben een complete blokrevisie van plan (mooie klus zo'n V8)
|
||||
|
||||
ik ben echt verliefd op t geluid van een tr6, ligt daar dezelfde motor in als in deze?
|
|||
|
|||
TR6 is ook een mooie auto!
Volgens mij heeft een TR6 een 6 cilinder lijnmotor (2.5?), de Stag is V8 (3 liter). 150 pk voor 1275 kg met automaat lijkt ons lekker om mee te cruisen.