|
||||
|
||||
Achterlichten witte golf 1
Hallo,
Ik ben er nog niet uit over welke achterlichten ik wil, teminste weet niet wat mooi staat, heeft er iemand misschien foto's van witte golf 1's met andere achterlichten? dan denk ik aan smoke, helder rood/wit, wit, helemaal rood... Ik zie de foto's wel verschijnen Alvast bedankt, |
|
||||
|
||||
bij wit ben ik fan van standaard... of helemaal rood.
|
||||
|
||||
Maar wil juist zien hoe het eruit ziet ik vind helder rood/wit ook mooi,maar alleen bij donkere auto's, denk dat helemaal rood het mooiste staat!Mat rood/wit zou ook vet zijn, maar die bestaan niet of je met het zelf maken
|
|
||||
|
||||
mat rood wit bestaan wel..
|
||||
|
||||
Waar te koop dan? :o :o :o
Dan is de keus snel gemaakt!! |
|
||||
|
||||
zijn geen witte maar wel zilver..vind ik wel mooi iig
|
||||
|
||||
mat rood witte zijn niet meer te koop..dus ff rondkijken..zijn er wel..
|
||||
|
||||
hebben we het trouwens over smalle of brede lichten? dat beperkt de zoektocht nogal natuurlijk.
|
||||
|
||||
hmm gaat wel op het type grote achterlichten, sorry was ik er vergeten bij te zeggen maar qua foto's maakt dat natuurlijk niet uit :P
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
die laatste is erg netjes!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
dat zeker!!! maar wel standaard achter lichten Maar die staat zeker nu wel in mijn afbeeldingen
|
|
||||
|
||||
Hier even wat suggesties in beeld:
@Sponze: Ik heb deze foto van je site geleend, maar weet niet of je daar toestemming voor had moeten geven............in dat geval sorry !!! De auto's zijn niet allemaal wit, maar zo heb je ff een idee !!! Persoonlijk zou ik voor de compleet rode gaan. Die komen ook in mijn marsrode GTI Grtz................... LRR
|
|||
|
|||
super dame
:p wat dachtten jullie van deze uitspraak....
|
|
||||
|
||||
ik blijf bij de ori... net als madame
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
deze is echt super |
|
||||
|
||||
Quote:
Die zijn wel strak ... weet iemand waar zoiets te koop is ? |
|
||||
|
||||
Zou het zo niet weten Lieuwe, maar om je nog ff meer te laten kwijlen:
Of had je ze toch liever blauw ??? Grtz............... LRR Ps: Dat wilde ding op die rooie motorkap heeft gelijk.................die heldere dingen da's niks !!!!!
|
|||
|
|||
rood/witte achterlichten
Wat ik heb gedaan, gewoon witte achterlichten kopen en de onderkant rood spuiten je kan meerdere laagjes spuiten dus wordt het precies zoals jij het mooi vind. En als laatste een laagje blanke lak.
|