![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Misschien is het niet zo handig dat je voor je Porsche vrienden spreekt, maar dat je die uitnodigt om hier te spreken. Daarnaast heb je een eigen mening, maar je gedraagt je alsof jou mening een feit is. Dat is niet zo. Verder noem je dat mensen die met Porsche wielen onder hun golf rijden dat doen omdat ze de Porsche niet kunnen betalen. In veel gevallen is dat ook zo. Maar jouw Porsche heb ik nog niet gezien, misschien moet je met zulke uitspraken komen als je zelf een porsche hebt. En dan niet een 924 of 944, want dat is naar jouw zeggen een Audi. Ik zou zeggen, creëer een eigen mening en een eigen smaak, in plaats die van je Porsche vriendjes over te nemen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Btw, Porsche heeft zelf geen wielen gemaakt dat deden o.a. Fuchs, BBS, Speedline en Oz voor ze
![]() Later als ik oud ben (nog ouder) en de kids zijn de deur uit koop ik wel een 911 (of toch die 356 waarnaar ik ben wezen kijken) Daar komen btw dan geen porsche wielen onder, ga niet met de meute meelopen, ben geen schaap! ![]() Last edited by sixpack : 10-04-2012 at 17:21. |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt trouwens veel zeggen over de 924/944,maar ik zou er graag weer 1 hebben....enige dat er imo poor aan is is het vermogen van de basismodellen.(had een 2.0
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
RS-Velgen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() misschien moeten de porsche rijders eens denken aan een G60 of 20vt ombouw
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad best gave wagens! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Drugsrunners....... F***ing mofo's...... Komt net een collega van mij richting het werk. Word die lastig gevallen onderweg of die rotzooi wil kopen(rijd met een belgisch kenteken) hij reageert geïrriteerd en word vervolgens bij het volgende stoplicht in elkaar getrimt door 2 daders met een licht getint uiterlijk.
Mag die nog even naar de ehbo en bedankt. allemaal in een grindboot de noordzee op en daar de luiken in de bodem opengooien.... |
|
||||
|
||||
![]() mijn ergernis van de laatste tijd,mensen die topics openen met vage vragen,en nog te bedonderd zijn om er wat uitleg of een foto bij te plaatsen.iedereen moet maar ruiken wat ze allemaal bedoelen.....
|
||||
|
||||
![]() Dan ben ik toch wel heel erg fout geweest.
Een Golf 2 gehad met 16 inch Opel staal en Audi A3 wieldoppen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat is dit nou weer voor iets raars??? Als je een beetje logisch na denkt dan zal je begrijpen dat die exclusieve wielen compleet andere waardes hebben waardoor ze veel mooier onder dat soort auto's staan. Nog zo iets merkwaardigs. Jij kunt aan de wielen onder een bepaalde auto zien wat het budget alsmede het vermogen van die persoon is? Dit is tenenkrommend. Jou vooroordelen slaan werkelijk nergens op. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
AMEN!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hokjesfiguur. Als een hondje erachteraan lopen. Kwijlen en vooral zo als hieronder. ![]() Te simpel voor woorden. En ze dan iedere week op een meeting laten zien. Onder het mom ik doe het voor mezelf. @jetta mk1 '82 Jij buigt net zo als die blauwe smily's. ![]() Ik pis echt in me broek hier. ![]() Last edited by Ediejo : 24-04-2012 at 18:44. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan moet je een luier om doen... Of een schone broek aan doen. Je reacties slaan werkelijk nergens op, je zou eens met die caddy van je naar het Porsche forum moeten gaan als je daar zoveel vrienden hebt.
|
|||
|
|||
![]() Paar porsche wielen zouden onder jouw caddy echt niet slecht staan hoor ''Ediejo''
![]()
|
||||
|
||||
![]() whahaha, was te verwachten natuurlijk.
![]() maakt m wel af inderdaad. ik had de opmerking al in zijn caddy topic willen plaatsen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geeft meer aan wat voor simpele ziel jij bent... kansloze stakker ![]()
|
||||
|
||||
![]() naast de issues die ediejoooooo met porsche wielen heeft zijn er nog wat dingen die hem dwars zitten geloof ik....
zomaar even uit zijn eigen topic..... Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
oja,en wat doe je als je geen hoer geneukt hebt,niet gerookt hebt en geen bier gedronken?juist, dan schroef je BMW E30 velgen onder je caddy en niet te vergeten,je leukt het interieur op met een verlichte pookknop uit china,voor die donkere avondjes die je met je [hol?]maat en een flesje wijn in je caddy doorbrengt........ voor mij gaat deze in de map waar ik sinds kort een passende naam voor heb, 'Dutchbeast&co'. ik dop er nog 1,goedenavond.
|
||||
|
||||
![]() De Pul for president hahahahaha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Houden we het gezellig dames ?
Wederzijds respect en dat soort onzin.