|
|||
|
|||
15 inch 7j BBS look a like
Het is een beetje vloeken in de kerk maar ik heb hier nog een setje bmw bbs look-a-like velgen liggen. Zijn 5 x 120. waren eigelijk voor onder de golf maar project stop dus alles gaat weg.
velgen hebben geen noemens waardige schade en zijn recht. Banden zijn niks meer waard. kapjes heb ik er helaas maar 3 van omdat ik er 1tje niet kan vinden. Ze zijn al eens gepolijst geweest maar dat is wat geoxedeert. Hier onder even met belgom gepoetst en het glimt zo weer . maten 15 inch 5 x 120 7J et 20 vraagprijs 250 euro
|
||||
|
||||
Niet om je advertentie af te kraken maar ik zou er even bij zeggen dat het gaat om TRX wielen en hier dus geen normale band om kan maar alleen trx banden.
|
|||
|
|||
@ Mice: goed dat je het erbij zet. Ik had hier verder geen weet van. Dus bij deze
|
|||
|
|||
Super mooie wielen, maar trx banden zijn bijna niet meer te krijgen.
|
|||
|
|||
Quote:
TRX houdt automatisch in dat het geen 15" velg betreft. TRX is dus niet zo zeer een andere soort band, maar meer een andere maatvoeringssysteem voor banden en velgen. Aangezien je in de advertentie hebt staan dat ze 15" zijn, zou ik dit voor de zekerheid nog maar eens nakijken. Wanneer dit zo is, betreft het geen TRX velgen. Lees ook dit even: http://jpowell.tripod.com/saab-wheels/trx/index.html