|
||||
|
||||
tittentacho inbouwen ?
ik heb een golf 1 ZONDER tittentacho, kan ik hier zo het paneel van een tittentacho inzetten of moet ik dan een geheel ander dashboard plaatsen?
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Vaak past het wel. even kijken of je 10 of 14 polige stekker heb. ivm dat je dan kijken kan naar welke titte teller je moet hebben
|
|||
|
|||
Moet een heel ander dash in
hier de mijne |
|
|||
|
|||
@sjeesbeest.
alsVwgolfke een oud type heeft met enkele tittetacho hoeft hij geen anders Dash te monteren gewoon andere combi instrument halen (kopen) kijken zoals ik hier boven vermeld hoeveel polig en het moet pasen. als hij een nieuw type Combi instr heeft ja dan zal er ander dash in moeten... hieer is pas topic over gestart hoe en wat
|
|||
|
|||
Staat duidelijk dat hij GEEN tittentacho heeft
|
|
|||
|
|||
Dan treed mijn 2e antwoord weer in werking hier is al een topic over.
Ombouw van Mk1 facelift naar Mk1 de oer Mk1
|
||||
|
||||
dankje voor de reacties kan ik wel al wat mee
|
|
|||
|
|||
Maar wat v golf heb je Bouwjaar
|
||||
|
||||
heb een golf 1 cabrio bj 1980 heb op het moment geen fototje van het intrieur kan op het moment ook niet want hij staat bij de stofeerder ivm mijn dakje, maar ik heb nu die 4kanten tellers ( wel 2 langs elkaar ) ik ben nog evnetjes aan het uitzoeken hoe ik fototjes toevoeg dan kan ik je een voorbeeld geven heb wel wat sites : http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74511
en : http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18013 ik heb netzoals de 2de foto dat middenconzole naar de handrem Last edited by VWgolfke : 29-03-2012 at 17:47. |
|
|||
|
|||
Dan zou je indd wat SJEESBEEST ook al aangaf hele dash om moeten wisselen
dan heb je net nieuwe type van de 80ers
|
||||
|
||||
Oke en dat kan zonder groote ingrepen ivm plaatsen van vastmaken ? Alvast badankt
|
|
|||
|
|||
De zijkant bevestiging past, de ophangpunten in het midden zijn anders. Is zeker wel te doen
|
|
||||
|
||||
dat houd slijp en laswerk in ?
|
|
|||
|
|||
Nee dat is eigenlijk niet nodig, maar je moet de lange steunen inkorten.
|
|
||||
|
||||
Oke dankje ik ga is kijken enige undicatie wat zoon dash kost ?
|
|
|||
|
|||
Voor 100 tot 150 euri voor een nette. Let op afgebroken hoekjes, aangezien dat het hard plastic is.
|
|
||||
|
||||
Super bedankt voor de info ga hier mee aan de slag
|