|
View Poll Results: Lid van de gticlubholland? | |||
Ik bezit een gti en ben lid. | 13 | 19.12% | |
Ik bezit een gti en ben NIET lid. | 55 | 80.88% | |
Voters: 68. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
baarlo was top daar was ik zelf te vinden met me mk2 gti |
|
||||
|
||||
Ik heb wel 'n auto van GTI club Holland. Althans, met GTI club holland kentekenplaathouders
|
||||
|
||||
Daar zijn er nog genoeg van die gti`tjes met van die kenteken houders
|
|
||||
|
||||
Quote:
\ Idem dito,was een mooie tijd. Ben jij ook mnog lid geweest van vwgolfclub overijssel Alberto? |
|
||||
|
||||
Vraag me af of het nog leeft de Gti Club Holland?
Want zat er over na te denken me lid te maken |
|
|||
|
|||
Bestaat dat nog dan???
Volgens mij is er niet zo heel veel animo meer voor. Ik ben trouwens ook lid geweest tot 2003. Met de mk2 gti g60.
|
|||
|
|||
Quote:
Nee nooit lid van geweest. Na de GTI club tijd nergens lid van geweest Na een jaar of 5 met VAG Fryslan wat gedaan . En daarna met VW speed En sins kort nergens meer lid van . Ben wel klaar met de clubs en de groepjes Ga weer heerlijk van de hobby genieten samen met mijn zoon die het prachtig vind |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoor, bestaat nog steeds, zij het in een afgeslanktere vorm. Maar daardoor is het niet minder gezellig geworden, integendeel. Komend jaar wordt het een 30-jarig bestaan, mag tegenwoordig ook wel wat voor gezegd worden. Kom anders binnenkort eens langs op de koffie, dan praat ik je bij over de club. Kun je ook geen verkeerde verwachtigen scheppen voordat je eventueel lid zou worden. Check anders ook eens de website, staan van iedere clubmeeting foto's op.
|
||||
|
||||
hoeveel leden zijn er nog over Pieter?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je dit weekend wat te doen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Even een grove schatting...circa 130 leden. De meeste mensen die nu lid zijn draaien ook al meerdere jaren mee binnen de club. Opkomst (procentueel gezien) is best goed op de clubmeetings, en gezellig is het ook zeker wel er is veel meer persoonlijk contact. Het jammere (mijn persoonlijke mening) is dat het meerendeel van de (actieve) clubleden in het moderne spul rondrijdt en zich daar ook grotendeels alleen voor interesseert. Ik noem een voorbeeld; Als daar een clublid aankomt rijden met een originele Golf mkI Oettinger 16S trekt dat weinig bekijks. Hier laat ik het v.w.b. mijn mening/gevoel maar even bij. Laten we het er maar op houden dat ik zelf ook in de oriënteringsfase zit, misschien zelf maar eens wat leuks opstarten met het mkI en mkII spul...
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 17-04-2012 at 20:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, bakkie doen met jou!?
|
||||
|
||||
Quote:
Altijd gezellig natuurlijk |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk gaat de gti-clubholland ermee stoppen omdat de leden af lopen en het niet meer te doen is voor het bestuur.
Ik vind het wel jammer want het is een leuke club en een hechte vrienden club. Misschien zat ik er aan te denken om het over te nemen met nog een paar andere maar daar komt nog heel wat bij kijken.
|
||||
|
||||
Quote:
Oh zie nog steeds dat ze meetings hebben en de site is er nog en op facebook krijg ik ook nog berichten van de club? |
|
||||
|
||||
Dit kreeg ik net van iemand van de Gti Club Holland:
De huidige bestuursleden hebben aangegeven zich voor het komende jaar niet meer verkiesbaar te stellen. Zij vervullen hun functies al een langere tijd (30 jaar is geen uitzondering). Dat wil dus vooralsnog niet zeggen dat de club zal ophouden te bestaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Hier is mijn punt gemaakt
|
||||
|
||||
Nou, word lid en stel je verkiesbaar.