![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het gaat er denk ik niet om of ze te traceren zijn maar om het feit dat de dienders die sukkels op heterdaad moeten betrappen. Videobeelden gemaakt door derden mogen niet als bewijslast dienen bij verkeersovertredingen. Zo krom kan alleen het recht zijn...
|
||||
|
||||
![]() Nouja ze weten nu als 't goed is wel waar ze moeten zijn om ze een volgende keer wel te pakken...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Er kan wel degelijk wat mee gedaan worden, kijk maar eens naar wat er toendertijd gebeurt is met die halve zool die voor de camera van een televisie programma tegen de rijrichting in rotondes nam... Met behulp van DIE beelden (een derde ...) is hij naderhand aangepakt |
|
||||
|
||||
![]() is alweer oud...filmpje is van 2 februari...staat overigens ook op het ander vw forum
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie auto`s!
beetje domme gasten, maarja....
|
||||
|
||||
![]() ook een dom iets van ze...
hebben ze `t over die traject controle... "die man is nu gewoon stom bezig".... euh??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja maar hoe toon jij aan dat ze daadwerkelijk die snelheid reden? er is niks concreets gemeten...dat ze zeggen dat ze zo hard rijden heeft de politie niks aan. enigste wat ze kunnen doen is ze opwachten bij die rijke knakker en daar ze achtervolgen ![]() overigens heeft hij die gele spider in elkaar gereden stond op wrecked exotics .com |
|
||||
|
||||
![]() @ forumfreak: staat op z`n klokkenspel ja...
|
||||
|
||||
![]() ja schandalig hard gereden ja 290!!!
![]() maar er rijd 1 auto en er is geen invoegstrook of ander verkeer! ik vind het verder nog wel meevallen hoor, hoe hard ze rijden. en iedereen die hier zo'n auto meekrijgt en zich netjes aan de toegestane snelheid zou houden:wilt u nu opstaan?? ![]() en voor de mensen die dit echt "schandalig"vinden, vooral NIET ghostrider kijken!!!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik vraag me ondertussen wel nog steeds af wat voor soort klusjes dat dan wel niet mogen zijn ![]() Als ik zo die glibberhoofden van die kidz zie,krijg ik een vaag vermoeden ... hehehehe ... Bend over and smell the coffee !! zou Gert zeggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
verwacht je ook niet eej, dat er een lambo met 290 aan komt knallen... gasten zijn dom bezig, maar die dingen brullen wel zeg!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet niet of je hebt gezien waar ze op wijzen in die Enzo.....dat display wat ie zelfs nog aan wijst.. Er is wel degelijk vast te stellen hoe hard ie rijdt.....zelfs aan de hand van dat filmpje ![]() Maar zoals alstijd in Nederland gaan dit soort typetjes in principe al vrijuit, want je zal ze eens moeten vervolgen. Nee justitie pakt liever de kleine man via wet Mulder, de bekende 6 km te hard bekeuringen, moet je die eens niet betalen, staat na verloop van tijd de deurwaarder bij je op de stoep om je roerend goed te verkopen. Nederland op z'n smalst |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nederland op z'n kromst..ff goed nl..
|
|||
|
|||
![]() ik vind die gasten goed bezig wanneer krijg je een lambo of een enzo mee om effe mee te scheuren. ik weet bijna zeker dat iedereen die de sleutels van zon enzo krijgt zich niet aan de snelheid houd en effe wil kijken hoe hard zon ding gaat. ik wist het wel als ik de sleutels kreeg op en neer naar duitsland en jagen met die bak even de 300 aan tikken en terug naar huis
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gheghe bedoel ik, om dan een lupo over te houden mag je ook wel pheaton gaan rijden ![]()
|
|||
|
|||
![]() wat caddyfahrer zegt, denk niet dat ik veel zachter had gereden met zo'n enorm bruut apparaat onder m'n kont!!
Zonde dat ze op een gegeven moment de radio aanhebben, damn wat een brult zo'n ding lekker!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Prezies, Ik zou precies hetzelfde doen. Het verschil is alleen is dat ik er voor uit durf te komen. waarom zou je nu direct mede verkeer in gevaar brengen. die auto is ervoor gemaakt. als je met een standaard remmen golf gti 300 rijdt is dat iets heel anders dan wanneer je met een auto van een half miljoen die hard kan op 2 manieren met 300 een stukje over de snelweg heen knalt. ik zie het probleem niet.
|
||||
|
||||
![]() iemand een andere manier om het filmpje te bekijken? bij mij is er gezeik met de bron ofzo?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook al hingen er zes honder miljoen metertjes die aangeven dat hij overal veels te hard reed en dat zijn top 590000mln km/h is...dan nog mag de politie dat filmpje in nederland niet gebruiken als bewijsmateriaal. Lijkt me logische anders ken elke staatsmongool jouw gaan filmen terwijl jij te hard rijd en zijn teller filmen en het indienen als bewijsmateriaal...beetje raar zou dat zijn |
|
||||
|
||||
![]() tering he, vet
![]() ![]() Dat het nog kan op de A28 ![]()