|
||||
|
||||
Touran r32 4 motion
Heeft iemand al een touran R32 project ergens gespot.
Ik ben op zoek naar informatie over het aanpassen van wielophanging, remmerij en kabelboom. Weet je iets, of heb je een compleet set te koop, ik hoor het graag. gr ruud |
|
||||
|
||||
Nog nooit iets van gehoord/gezien/gelezen.
Volgens mij moeten de meeste technische delen overeenkomen met een Golf V want ze delen hetzelfde platform. Moet zeggen klinkt goed een touran r32 Er is wel een touran met een r32 look achterbumper:
|
||||
|
||||
Bumpersets worden wel aangeboden, maar veel meer heb ik ook nog niet gevonden.
Als ik hem ombouw wil ik het in 2 weken tijd kunnen maken. en dsg zou ook wel leuk zijn. gr ruud |
|
||||
|
||||
Zag laatst deze: caddy life R32, zal veel hetzelfde zijn?? kwam niet verder als foto's maar voor zover ik zag een hongaarse auto van een bedrijf genaamd Kamu zie ook r-lineclub.hu.
http://www.google.nl/imgres?q=caddy...1t:429,r:1,s:18 |
|
||||
|
||||
verrek, ja had helemaal het plaatje niet bestudeerd, maar enkel de tekst, tja mijn hongaars is niet zo best..
|
|
||||
|
||||
Zou het ontzettend knap vinden als je dat voor elkaar krijgt in 2 weken tijd.
En dan ook nog met een DSG er in zou ik helemaal knap vinden Als je dit in gang gaat zetten ben ik de gene die je project in de gaten houd!
|
||||
|
||||
als je t allemaal voorbereid is het denk ik wel haalbaar en met de gouden handjes van ruud zeker. Maar als je tijdens de bouw het wiel nog moet uitvinden, dan word het lastig.
|
||||
|
||||
Quote:
+1 Een Touran R32 klinkt ook wel erg goed!
|
||||
|
||||
Als het grootste gedeelte gewoon passent is, wil ik er wel aan beginnen.
Maar wil er zeker geen lang project bij hebben. Van een ander project heb ik een golf 5 r32 motor met handbak en gehele 4motion liggen. ik ga deze week het geheel wel eens beter bekijken. gr ruud |
|
||||
|
||||
Ja zo komt die Frido natuurlijk nooit af.................
|
|
|||
|
|||
motor met 6bak past zoizo gewoon op de steunen ook pendelsteun ect ect past gewoon
kwa bekabeling is het ook redelijk plug en play zolang je het stuk vd ecu naar het boordnett ook heb... als je al een 6bak heb past de linkse aandrijfas ook gewoon als je het diff op de 4motion bak laat zitten past de rechtse van een r32 enigste wat lastig kan zijn is ruimte aan voorzijde met radiateur .... achter zou geen punt moeten zijn. kortom als je alles heb liggen is het redelijk te doen.
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
En hoe rijd de R32?
|
|
||||
|
||||
zijn de 2 weken al om ??
|