#41
|
||||
|
||||
Oké, nou de uitlaat bewaar ik in ieder geval voor het laatst, dus dat kan ik dan nog wel even uitzoeken.
Maar, op deze afbeelding, zou iemand kunnen aangeven waar de K&N dan eventueel zou kunnen? Dan weet ik in ieder geval welke onderdelen ik nog moet hebben. En, als ik zo naar deze afbeelding kijk, dat koelvloeistofreservoir is exact hetzelfde als die van mijn 1.3 NZ.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#42
|
||||
|
||||
koelstofreservoir is hetzelfde , die hoef je niet te vervangen
|
#43
|
||||
|
||||
luchtfilter moet in de luchtfilterbak......zoals hiervoor gezegd,een openluchtfilter hierop gaat niet.je kan ook het aanzuiggat in de luchtfilterbak wat modificeren[ander woord voor met grove middelen groter maken]dan heb je een harder aanzuiggeluid maar wel originele filtering.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#44
|
||||
|
||||
kan wel openluchtfilter( mijn zwager had er eentje op zijn oettinger gemaakt en later kwam stroeve met een productieversie ervan) moet je wel geheel zelf fabriceren. komt een plaat onder het luchtfilterhuis met daaraan een traject naar een koude plaats met daaraan een openluchtfilter.. als je hem als dagelijks gaan gebruiken zou ik voor de inlegfilter gaan.
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#45
|
||||
|
||||
Weer even een kleine update. Gister mijn inlaatspruitstuk ontvangen, vandaag gemonteerd.
De ontsteking heb ik, dynamo en de startmotor, kan iemand mij vertellen wat ik precies allemaal nog mis? Kan zelf ook wel zien dat er het één en ander mist, maar jullie ervaren mede-forumgebruikers zullen vast meer zien/weten dan ik in mijn eentje
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#46
|
||||
|
||||
de g-lader
__________________
VW das auto. |
#47
|
||||
|
||||
passende versnellingsbak,complete injectiesysteem,dynamosteun,verschillende slangen,je kan beter vragen wat mis ik niet?no offence,maar je gaat me toch niet vertellen dat je die hoop schroot compleet gaat staan maken?ik dacht dat je een compleet blok had geregeld,met alles erbij?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#48
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar toen ik het blok ophaalde was zo ongeveer alles er vanaf. Passende versnellingsbak heb ik Aandrijving, fusee's, remschijven en klauwen, schakelmechanisme, radiateur heb ik wel. De slangen haal ik allemaal op mijn werk, dan krijg ik korting en is alles OEM en nieuw Edit: Oja subframes zitten er ook bij. Complete achteras met remschijven en klauwen ook.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 Last edited by Wouter42 : 04-03-2012 at 22:07. |
#49
|
||||
|
||||
Quote:
die subframes en achteras had je niet nodig gehad.als je die foto hierboven vergelijkt met een ingebouwde 16v op die foto daar weer boven kun je ongeveer zien wat je allemaal nog moet hebben. hoop voor je dat je er niet te veel voor betaald hebt.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#50
|
|||
|
|||
net wat de pul zegt
hoop niet dat je er teveel voor hebt betaald.
__________________
TOUADDY Maxi 1.4TSI Golf 2 1.3 Madison |
#51
|
|||
|
|||
Quote:
Nou moet ik zeggen er passen veel golf 2 bakken op een gti blok maar heb je ook de juiste liggen ? volgensmij een 2Y bak (code) Gr, Ramon |
#52
|
||||
|
||||
Ja, vw roadwarrior zei mij dat deze bak van dit motorblok af kwam. Meer foto's volgens snel!
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#53
|
||||
|
||||
misschien had je beter een golf met achterschade kunnen kopen en van daaruit alles overbouwen.
maar dat is mijn mening uiteraard. succes ermee! |
#54
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik ook aan zitten denken, maar dan had ik met nog een complete auto gezeten. Nu heb ik slechts een motorblok met toebehoren over, die al is verkocht.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#55
|
||||
|
||||
Zo, deze ook weer even omhoog!
Motorblok met versnellingsbak en aandrijfassen zijn weg, uitlaat wordt deze week opgehaald. Nu kan ik beginnen met de motorruimte opruimen en schoonmaken. De subframes ga ik ook binnenkort vervangen. Ik vraag me alleen af, wat moet er perse aan het motorblok vast zitten, om het in de auto te tillen? Heb nog niet alle onderdelen, maar als ik het er al vast in kan zetten heb ik weer wat ruimte vrij.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#56
|
||||
|
||||
Vandaag de nieuwe kabelboom er in gehangen, alles zit netjes op z'n plaats, enige wat ik nog moet weten is waar de stekkers in de zekeringskast moeten.
Voor de duidelijk maar even wat fotootjes gemaakt:
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#57
|
||||
|
||||
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
Even goed kijken, appeltje eitje
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#58
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk, daar heb ik wat aan! Bedankt Nog een vraagje. Ik heb nu dus een tellerbak die tot 260 km/h gaat, en heb ook 2 stekkeraansluitingen aan de achterkant. In mijn vorige tellerbak had ik maar 1 kabel, waar ga ik deze tweede stekker vandaan halen, en wat doet deze precies?
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#59
|
||||
|
||||
die 260-tellerbak is dan van een oud type (zekeringkast) nieuwe type heeft alles in 1 stekker zitten.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#60
|
||||
|
||||
Quote:
Oké, thanks.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 Last edited by Wouter42 : 03-04-2012 at 17:47. |