|
||||
|
||||
ben meer benieuwd wat je kwa onderstel, bak en turbo gaat doen. setje lichtgewicht velgen doet meer dan bitumen verwijderen.oa
|
||||
|
||||
Heb nog wel wat te koop ben je gelijk wat verder ;-)
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=94217 |
|
|||
|
|||
Ga ik volgen leuke plannen en s3 is altijd leuk he! succes!
|
||||
|
||||
Ben ook wel benieuwd naar de resultaten uiteindelijk, maar het zal nog een lange weg worden waarschijnlijk. Succes in ie der geval!
|
|||
|
|||
Hey mensen heb nog even geen nieuws ben beetje aan het onderzoeken wat ik het beste kan doen qua koppeling en motor.
Heb al heel wat gevonden maar tips zijn altijd welkom qua drijfstangen turbo en koppeling! |
|
||||
|
||||
Weet nog wel een nieuwe evo green turbo met spruitstuk , Autoverdi drijfstangen en een Sachs race engineering koppeling met vast vliegwiel liggen. Allemaal voor de 1,8 T
Moet goed zijn voor rond de 450 Pk. Maar let op , spul is niet goedkoop
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
ik ben een hele tijd niet meer op de site geweest en ook niet bezig geweest met de auto omdat ik met mijn broer bezig ben geweest zijn bedrijf (waar de auto ook staat ) op te bouwen. Mijn broer zn bedrijft is nu al even klaar en nu is het tijd om aan de auto te gaan knutselen gelukkig helpt mn broer me daar ook mee al doet hij meer in motor zijn auto's ook zijn passie. Ondertussen heb ik nieuwe velgen en gisteren heb ik vast wat voor het interieur gehaald.. Bij deze de fotos: Het stuur is inmiddels gemonteerd: het is een afneembaar stuur zo ziet die eruit met stuur En ook de velgen zijn gemonteerd. Achter zijn ze 18 inch 10j en voor 18x9j Maandag ga ik waarschijnlijk aan de motor beginnen en de binnenkant van de auto de onnodige beugels weg slijpen schuren en alles spuiten. |
|
||||
|
||||
Stoelen + stuur Velgen Te breed + getrokken banden hoort niet bij een race/circuit wagen imo
Hoe bevallen die QSP stoelen wat kwaliteit en zitpositie betreft? |
|
|||
|
|||
de velgen zijn meer beetje show als ik echt ga racen komen er 16 of 17 inch op
De stoelen van qsp zitten goed alleen heb gezien dat de stukken waar gordels door heen komen slecht afgewerkt zijn dit heb ik gemeld en mag ze ruilen maar eerst maar eens kijken of ze me tegemoet komen met de 3 uur van mn dag die ik dan weer kwijt ben en mn benzine. |
|
||||
|
||||
Mooi project. Ben benieuwd naar het eindresultaat