![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Vanmiddag us achterlichten gemonteerd, daarna is de relais doorgebrand, andere relais er in gezet en die brandde na korte tijd weer door. Het knipperlichtje rechtsachter brande heel zwak....Heb al een andere printplaat geprobeerd maar dat haalde ook niks uit... Nu heb ik dus 2 relais doorgebrand en helemaal geen knipperlichten meer.. Er is ergens kortsluiting maar weet niet meer waar ik moet kijken, ik denk dat het rechtsachter zit, wie o wie kan mij helpen??? |
|
||||
|
||||
![]() haal de US module er eens tussen uit dan, zet er dan een nieuw relais in, blijven de knipperlicht dan wel functioneren, dan zal het tog aan je US module liggen
|
|||
|
|||
![]() He ik heb inmiddels het probleem gevonden, het knipperlichthendel aan het stuur zorgde voor kortsluiting, inmiddels een nieuwe er op gezet en het lijkt ot zover weer goed te functioneren.
|
|
|||
|
|||
![]() ik weet nog niet helemaal hoe het forum werkt maar deze post mag afgesloten worden..
|
|
|||
|
|||
![]() Zo te lezen heeft Tahsin geen US module of USLights, maar Amerikaanse achterlichten origineel VW, das nogal een verschil
![]() |