|
||||
|
||||
heb ik in eerste instantie ook naar gekeken,naar de up,voor ik de pixo kocht dan,Maar met de opties wat de pixo wel heeft, wordt de up wel erg duur. terwijl de Pixo met opties (airco,abs,cv met afstandsbediening, meegespoten spiegels en deurgrepen,radio cd speler met waardeloos geluid, in hoogste verstelbare stoel,stootstrips en nog wat minder belangrijke dingen net onder de 10.000 zit met 1000 korting via nissan.
en m`n vriendin vond m lelijk
Last edited by golfje_295.000 : 29-01-2012 at 13:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat gaf natuurlijk wel de doorslag.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Thermostaat kapot met dit weer, Eens kijken of ik dat ding doe vervangen in het weekend. Maar het is gvd best koud buiten op de grond
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, en nu rij je een auto die goedkoper is al de Up maar aan alle kanten rammelt, piept, kraakt en uit elkaar valt...............goeie beslissing. Enne vriendin................. is de Pixo wel mooi dan? |
|
||||
|
||||
Kennis van me werkt bij Nissan dealer hier;
volgens hem moeten alle Pixo's aangepast worden zo dat de geleide hond van de koper er in kan rijden
|
|
||||
|
||||
Over ergernissen gesproken..
Sneeuw!
|
||||
|
||||
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
is gelul, ding rammelt niet meer en piept of kraakt niet. ding is uitgelijnd en wielen zijn gebalanceerd. de rest van de problemen zijn ook opgelost. en los daarvan vinden wij t een mooie auto,de vriendin rijd erin, dus moet m voornamelijk mooi vinden. de up vind ik net een 45km wagentje van achter.
Last edited by golfje_295.000 : 05-02-2012 at 10:18. |
|
||||
|
||||
Dat je je ineens moet registreren op Imageshack.us ..
|
||||
|
||||
Mensen die mijn auto's total rijden....
vandaag de 3e in 18 maanden.
|
||||
|
||||
Wat jaap,de mk2 of de audi?
|
||||
|
||||
een dichtgevrore garagedeurslot als je wil gaan hobbye aan de auto..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
de mk2 was officieel al total (die had ik al meegeteld) vandaag was de audi aan de beurt.
|
||||
|
||||
Quote:
ook lekker dan,nu heb je dus alleen maar schadebakken
|
||||
|
||||
yup... de wereld haat me
|
||||
|
||||
klein ergernisje:
De prijzen van auto's.... Niemand verkoopt nog iets, bij elke ad reageren meerdere mensen met ruilvoorstellen of "eerst mijn eigen verkopen" en toch zakken nergens de prijzen.... vreemd.
|
||||
|
||||
Als je een minimumprijs hebt dan lijkt me dat je inderdaad niet verder gaat zakken
Nog een andere: Die 'MOED' reclame, die heb ik nu 2 keer gezien maar man man wat een schijtreclame.
|
||||
|
||||
Net als bij de huizenmarkt is die minimumprijs blijkbaar niet gerechtvaardigd En dan heb je bij huizen nog te maken met openstaande hypotheken.
|
|||
|
|||
Bemzine prijzen . Drama
|