#41
|
||||
|
||||
Die wartel móet goed aan zitten op foto 1 anders móet er andere leiding op
__________________
Vw golf 4 '02 Vw Caddylek '83 Get ready for the AfterMotherfucker |
#42
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zat me te bedenken dat ik de behuizing er net bij heb gekocht, ze zijn daarom niet op elkaar "ingesleten". Misschien morgen even kijken of ik daar wat aan kan doen. |
#43
|
||||
|
||||
Ik heb de lekkage verholpen door hem gewoon harder aan te draaien dan me in eerste instantie goed leek
Nou ben ik alleen erg benieuwd waarom hij niet blijft lopen (maar wel elke keer start) Moet kan hij starten met lucht in de leiding? |
#44
|
|||
|
|||
bij de electra lijkt het mij het meest verstandig om alles wat er niet origineel in hoort eruit te snoeien, dan alle kabels netjes herstellen en aansluiten volgens een vw schema, nadien kan je altijd nog extra's erbij zetten, maar zoals het nu is kan je heel moeilijk alles netjes aansluiten, omdat je niet weet waar de bijgemaakte kabels voor gediend hebben
|
#45
|
||||
|
||||
Voor het uitvallen help beetje gashouden niet? Of valt hij bijna meteen uit in 1 keer net na starten?
__________________
Vw golf 4 '02 Vw Caddylek '83 Get ready for the AfterMotherfucker |
#46
|
||||
|
||||
Dat is een goed plan Kees, ik zal eens kijken of ik zo'n schema kan vinden.
Martijn, dat heb ik geprobeerd, maakt geen verschil... Heb er even een apart topic over gestart, met filmpje! http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=95172 |
#47
|
||||
|
||||
is hij mss rot in de hoek van de bak naar de cabine? das wel un kwaaltje en komt der precies op die plaats water naar binne. van de achterruit lijkt me eigenlijk sterk want lijkt me dat dit meteen naar beneden loopt ipv daar uitkomt
__________________
Sunday ride: mk2 1.8 gti 16V '86 |
#48
|
||||
|
||||
Quote:
Dashboard lampjes doen het! Ik meette de stekker die op de tellerbak komt even door en hij gaf over meerdere draden 12V. Dus ik dacht dan moet het in de tellerbak zitten.. Op de tellerbak zit een soort behuizinkje voor de stekker die je er af kan halen, deze zat blijkbaar verkeerd om waardoor de stekker er ook verkeerd om op kwam |
#49
|
||||
|
||||
Misschien de pomp maar eens beter bekijken http://youtu.be/PDw1lYCDbr8
Last edited by Mad Max : 30-01-2012 at 22:18. |
#50
|
|||
|
|||
Wel een hoog toerental zeg,
Is de kop wel lek? Ik zie niet direct bubbels in het vaatje, alleen een straaltje vanaf de rad. maw, niet vreemd? Wel loop hij wat rauw of mist de uitlaat? of je hydro stoters niet lekker meer? Hij tikt wat. Trouwens, zonder oliedruk moet je nooit je turbotje laten lopen, dan kun je beter ff doorstarten op de accu met de 12volt van de pomp af, zodat hij ff een beetje olie rondpompt. |
#51
|
||||
|
||||
De uitlaat is een open pijp tot de achteras, er zit verder geen demper op.
Ik heb wel oliedruk, hij lekte eerst namelijk best hard langs de wartel op het oliefilterhuis. Het zal toch iets met de pomp zijn aangezien hij ook niet reageert op gas geven. Ik ga kijken voor een andere. |
#52
|
|||
|
|||
Motorblok heeft maybe jaren niet gelopen en draait nu voor het eerst 5 minuten met open uitlaat.
Zou hem eerst een tijdje laten lopen en warm worden. Kijken wat er gebeurd. Ander pompje kijken kan als ie echt niet gaat reageren. |
#53
|
||||
|
||||
Juist lekker warm draaien kijken of br. Pomp daarna wel reageert. Wel op kvs en olie letten
__________________
Vw golf 4 '02 Vw Caddylek '83 Get ready for the AfterMotherfucker |
#54
|
||||
|
||||
Vandaag even de voorkant gefixt!
|
#55
|
||||
|
||||
De pomp reageert na een paar dagen weken in de cleaner wel beter, hij valt ook minder snel uit als ik even gas geef. Maar het gaat nog steeds niet echt soepeltjes.
Ik heb een doorzichtige leiding van het brandstoffilter naar de pomp gemonteerd, maar elke keer als ik de auto uit zet komen er vanaf de pomp 2 (niet hele grote) luchtbellen terug de leiding in. Hoe krijg ik die lucht er uit? Ik heb al 3x alle wartels op de verstuivers los gehad, elke keer kwam er genoeg diesel uit. Zelfs een tijdje laten lopen met de meest rechtse wartel open helpt niet, de luchtbel gaat wel de pomp in, maar hij komt elke keer terug als de motor uit is. Last edited by Mad Max : 08-02-2012 at 17:14. |
#56
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat die luchtbellen geen kwaad kunnen maar dat die pomp niet lekker staat afgesteld. Gewoon warm laten draaien en dan gaan afstellen. Ben je al verder gegaan met afbouwen van de auto? Edit: wat trouwens nog kan is dat je verstuivers verstopt zitten of niet helemaal lekker zijn. |
#57
|
||||
|
||||
Weet iemand een adresje voor een krukas poelie? Die heeft het vanmiddag namelijk een beetje begeven toen ik de pomp wou demonteren. Of moet ik gewoon op een sloop zoeken?
|
#58
|
||||
|
||||
Quote:
als je geen stuurbekrachtiging hebt kun je er gewoon een enkele poelie opzetten zijn ook makkelijker te vinden en zijn niet gegoten dus knappen minder snel |
#59
|
||||
|
||||
Morgen ga ik het dakje zwart verven, uit eindelijk moet het zo iets worden:
Wat vinden jullie, grote blokken (zoals op foto) of juist kleinere? Zie trouwens de transporter op de achtergrond, volgens mij is mn caddy in precies die kleur gespoten |
#60
|
||||
|
||||
ongeveer die grootte zoals je getekend hebt lijkt me wel mooi,kleiner word het te druk denk ik.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |