|
|||
|
|||
vw golf 3 project BIJNA af VERKOCHT SLUIT?
Hallo hierbij verkoop ik mijn golf 3. Het is een project die bijna af was maar wegens het overnemen van mijn vaders auto nu te koop.
Merk :VW Type :Golf 3 Motorinhoud :1.4 injectie benzine Bouwjaar :01/1996 Kilometerstand :191xxx Extra's : 4 ALUMINIUM VELGEN Nieuwe batterij verse olie nieuwe koppelingsplaat Omschrijving : opties; Servo elektrisch open dak Dubbel airbag centrale deurvergrendeling achterruitverwarming motorblok; Motorblok volledig gespoten in mettalic Goud kleur met zwarte motoronderdelen Veerpootbrug in chroom gemonteerd Sportluchtfilter in chroom gemonteerd interieur; is in algemene goede staat instapschade en klein gaatje in bestuurderszetel (vorige eigenaar) gedeeltelijk gespoten in kleur van de auto sportstuur van Sracing en E gekeurde stuurnaaf Chroom verwarmingselementen Grijs tellerset inclusief TOERENTELLER Exterieur; R32 voorbumper met mistlampen en pinkers(zwart achtergrond) Tuning achterbumper Rieger zijschorten Grill zonder VW logo van bonrath Motorkap verlengd door LASSER van BEROEP (boze blik) Luchthappers IN de motorkap gewerkt Achterste VW logo en Ruitenwisser netjes weggewerkt Zijbagetten mooi weggewerkt M3 tuning spiegels Tuning einddemper ovaal E GEKEURD met ATTEST Angel eyes koplampen (zwart achtergrond) Lexus achterlichten (zwart achtergrond) Achterste zijruiten getint in limo black Stickers 'Exclusive tuned streetcar' op de achterste zijruiten Nieuwe pompjes in chroom om de motorkap omhoog te houden gemonteerd Nieuwe pompjes van de koffer gemonteerd Muziek; Er zitten 2 ovale speakers 6"x9" in van het merk cougar 350W per STUK Alle bekabeling voor een muziekinstallatie ligt al klaar in de koffer(nog af te werken of uit te halen) Tweeters zitten al in de hoedenplank voor de HOGE tonen (250W per STUK) ENIGE WAT NOG MOET GEBEUREN IS 2 NIEUWE BANDEN VAN VOOR PAPIEREN VAN DE AUTO ZIJN ER BIJ EN ZIT EEN EXTRA TUNINGSATTEST BIJ VOOR DE KEURING!!!!! !!!!!!!!BELGISCHE PAPIEREN!!!!!!! voor contact e-mail of sms of bellen!! 0496486598 of 0476302180 Prijs : 1000 EURO VASTE PRIJS Last edited by Golf3Tuning07 : 18-01-2012 at 16:06. Reason: Verkocht |