|
||||
|
||||
En ik zou 'm laten staan omdat ik die toko ken.. verder ga ik er niet te veel woorden aan vuil maken
|
|||
|
|||
Auto staat opnieuw te koop!
http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...i-1983-16v.html |
|
|||
|
|||
Aangezien ik ieder zijn mening respecteer zal ik netjes reageren (en een punt mij niet eens was opgevallen) ;
Minpunten: -Originele Stickers zijn erop geplakt, zag er vaag uit Achter inderdaad, grill logo heb ik gedaan, orgineel zit er gewoon bij. -Boekjes en doc. dat het een echte Gti is, had hij even niet Het is een gti boekje maar dat kan iedereen er in leggen maar goed, het frame nummer is van een GTI. -Achterklep zit er scheef op ..de schuifmaat geeft je gelijk.. mij was het nog niet opgevallen. -Geen achterklep bekleding klopt -Hoedenplank houders kapot klopt -Versnellings bak heeft zn langste tijd gehad, in zn 5 moet je werkelijk schoppen. Hint ; uit zijn 4, indrukken, en vlekkenloos naar zijn 5.. staat ook netjes in de gebruikers manual -Lekt klopt, druppeltje olie langs de pan.. tis een oldtimer he -Stoelen waren volgens de eigenaar nieuw, maar je voelde de veren er doorheen komen. vond ik ook irritant, heb er een 6mm mat tussen gedaan en het zit zalig -Dorpels voor verrot dit vind ik een beetje flauw om te lezen, ze zijn kneiter hard.. -Bodem met steenslag beschermer gespoten, maar uiterst slecht gedaan. heb je deels gelijk in ; lelijk .... maar wel goed .. wat telt meer aan de onderkant ? -De auto is max 4000 waard. dan heb ik teveel betaald Last edited by Dakana : 17-05-2012 at 20:31. |
|
||||
|
||||
ik zag hem ook staan
zo zie je maar dat foto's maar weer geduldig zijn !! |
|
|||
|
|||
idd een mooi ding
|
|
||||
|
||||
Body off restauratie, da's best knap bij een golf 1. Hij is em al wel weer snel zat...
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom moet ie weer het veld ruimen?
|
||||
|
||||
Viel me ook op ja .. achja het klinkt wel mooi
|
||||
|
||||
Zeker leuk golfje
Er staat er nog zo een te koop in friesland geloof ik ook op mp |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
yep nice thing :-)
|
|
||||
|
||||
Oh .. koekoek, sloapert .. slotje dan maar
|
|||
|
|||
Geen surf trip naar Frankrijk (mag niet peddelen), auto rijden lange tijd doet nog steeds zeer, ik wil mijn plan om gooien naar een rondreis na de zomer met het geld
plan-b is stuurbekrachtiging laten inbouwen.. |
|
|||
|
|||
ik snap nog steeds mensen niet die dus 4850 euro bieden maar niet bellen!
ik bedoel, als je toch dat geld biedt ga er dan heen want ik denk dat je hem voor 5k ook wel heb. En dan maak dus die 150 euro ook niet meer uit!
|
||||
|
||||
..welkom in de "marktplaats"wereld.
jammer dat ze daar alle zeurders en zeikers niet kunnen weren. |