|
||||
|
||||
Kever winter festijn Rosmalen
Zijn er al pics?
|
|
||||
|
||||
Na de Subdubbers even door gereden na het KWF.
paar foto's gemaakt, maar het licht binnen wordt met het jaar slechter geloof ik. Wel weer hoop leuk spul gezien, en hier en daar even lekker bij gepraat.
|
||||
|
||||
Paar kiekjes maar geschoten:
|
|||
|
|||
Quote:
kijk mooie info weer |
|
||||
|
||||
dit weekend ook weer naar het autotron geweest..om te helpen bij airmighty.
altijd wel een leuk evenement zo midden in de "Winter" aantal foto's de rest even hier klikken de airmigthy stand was goed zichtbaar... erwin volksprojects gebouwde T2B..eigenaar jeffrey van bus-ok richard restolooker's super ovaal Mark Edel Bloed's mooie panel panel van Ruud op versmalde as en zwarte sprintstars.. de facebook actiebus van volkswagen..kon je winnen tijdje terug.. volksrods.. oude spijlbusmodelletjes.. Last edited by hajee : 08-01-2012 at 22:06. |
|
||||
|
||||
Erg mooie "kiekjes" Gerk!!
Zo dan, ik heb ook mijn foto's van een geslaagd weekend in Rosmalen online! 368 om precies te zijn, check ze snel in mijn gallery op www.AirMighty.com ...enjoy!! 8) Hier een kleine pre-selectie:
|
||||
|
||||
Ook dit was top!
|
|
||||
|
||||
jammer... gemist...
staat erg mooi spul daar! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik weet nog steeds niet wat ik nu van die Fanwagen moet vinden.... qua kleurschema..
|
|||
|
|||
Ik vond hem niet mooi qua kleurschema en die bumpers deden hem ook niet echt goed in mijn opzicht.
Voor de rest was het wel een leuke editie van het keverwinterfestijn. |
|
|||
|
|||
zaterdag ook langsgeweest, was wel wa nice spul te zien.
op voorhand gezegd dak niks ging kopen, uiteindelijk buske gekocht om op te knappen grtz |
|
||||
|
||||
Wij zijn zondag geweest. Ik had wel verwacht wat meer bekenden tegen te komen, maar desalnietemin was het erg gezellig. We hebben de dag goed kunnen vullen, en de hamburgers waren goed!