|
||||
|
||||
Inpakken auto op ambulance
Ik heb wel is gezien dat sommige hun auto inpakken als die op de auto-ambulance staat. Met welk materiaal is dit, of is dit een soort hoes?
En waar is het te verkrijgen? Heb al beetje gezocht, maar kon niks vinden. Ik bedoel dat lichtdoorzichte plastic spul. |
|
||||
|
||||
Dat is krimpfolie.
Vraag eens bij een transporteur of een groothandel die veel palletpakketten verstuurd Daar kun je het vast wel lenen/kopen. Een rol folie kost tussen de 6 a 10 euro. http://www.hodi.nl/shop/handwikkelfolie/9 Gr Jan.
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® Last edited by J-9A-N : 06-01-2012 at 13:18. |
|
||||
|
||||
Just so you know, ik werk in een jachthaven tijdens het seizoen en er is ook een gast bij ons die in dit werk zit. Hij heeft zijn boot voor de winterstalling zelf gedaan met krimpfolie, maar voor een boot zoals hierboven is afgebeeld betaal je al gauw tegen de 800 euro om dit te laten doen. En dit voor iets wat je daarna weer weg kan gooien... Voor een auto neem ik aan is dat natuurlijk veel minder maar nog, het lijkt me dan mooier om gewoon een goede hoes te kopen?
|
|
||||
|
||||
even een foto gejat uit een ander topic voor voorbeeld
|
|
||||
|
||||
Dat is normale afdekfolie.
Niet echt geschikt om mee te gaan rijden.
|
||||
|
||||
dat schiet ook niet op dus
Ik zoek even bij de karwei/gamma o.i.d kijken wat zij te bieden hebben. Met een autohoes ben ik bang dat het gaat krassen |
|
||||
|
||||
Houd wel rekening ermee dat als het iets los ligt, en je gaat rijden dat het gaat klapperen, dit spul moet er erg strak eromheen anders scheurt het.
FF voor mijn nieuwsgierigheid, waarom wil je je auto inpakken |
|
||||
|
||||
Ik ga de caddy morgen ophalen. En aangezien het beetje onrustig weer is de laatste tijd ben ik erg bang dat er krassen oid opkomen.
Alle elektronica ligt ook open, in combinatie met regen lijkt me dat niet zo slim. |
|
||||
|
||||
Weet niet hoever je moet rijden, maar denk dat een beetje autohoes ook prima is, alleen moet je een goede manier vinden om hem vast te zetten.
|
|
||||
|
||||
Ducktape!
|
||||
|
||||
dat is nou het antwoord waar ik de hele dag op zat te hopen
|
|
|||
|
|||
deken er omheen (tegen het beschadigen) en daar een groot bouw zeil omheen trekken en als je maar genoeg touw/spanbandjes gebruikt raak je het zeil echt niet kwijt hoor!
|
||||
|
||||
Rijden met een zeil en of autohoes geeft wrijving en dus beschadiging op de lak.
|
||||
|
||||
Is het geen idee om een autotransporter met huif te nemen/huren ?
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb dat doorzichtige folie gekocht en een paar meter bubbeltjes plastic. Was maar een paar euro, als het niks is ...... fingers crossed
|
|
||||
|
||||
Ga je er later nooit mee rijden dan? Anders komen er altijd wel weer krassen op. En het is echt niet zo dat met zo'n hoes gelijk heel je auto gekrast is.
Alleen de electra.. Dan plak je je ramen toch dicht met dat folie/plastic? |
|
||||
|
||||
Quote:
|