|
||||
|
||||
Deze lupo met rode rolkooi en met Wörthersee 09 10 sticker op het zijraampje, in de parkeergarage in nieuw Den Helder..
Vw_Mannetje toevallig? < Nee hij was het niet! zo ja? ik stond undercover naast je in een passat
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 04-01-2012 at 16:23. |
|
||||
|
||||
Ik ben er de laatste week ook een hoop tegengekomen. Benieuwd wie er allemaal op t forum zitten!
Afgelopen maandag: groen gerolde mk2 rat, gele koplampen, geel mistlicht, sportstuurtje en een veroeste motorkap. Tijdje geleden in Rhoon: een grijs/licht bruine (weet t niet meer zeker) golf 2, verlaagd, op staale velgjes tegengekomen thv Kasteel van Rhoon. Gister avond (3-1-2012) een mk3 (dacht aan t geluid te horen dat t een vr6 was) verlaagd, in Barendrecht. vanaf de rondweg rotonde richting het centrum. Groeten Dennis |
|
||||
|
||||
Zag vanmiddag nog een witte golf mk1 met aanhanger en zwarte velgen op de vluchtstrook staan. Op de A2 ri Maastricht thv Roosteren. Bestuurder was aan het bellen.
En een paar Koopman transporttrucks hier rond t dorp/nedcar gespot, Alberto weer aan t rijden geweest?
|
|||
|
|||
Quote:
Dat was ik! En het is inderdaad een VR6. Jij stak je duim op toch? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt. Nette auto voor zover ik t gezien heb |
|
|||
|
|||
Ik spot regelmatig een groene 85er in Rotterdam Prinsenland.
Vandaag stond ik ernaast, en wat viel me op??? Jawel een Volksforum sticker op het achterste zij ruitje... Kenteken: LY-**-TB Bekende of oud-bekende van hier ?
|
||||
|
||||
Als het LY-62-TB is, is het mijn oude Golfje.
5 deurs en boswachtergroen? |
|
||||
|
||||
Vanochtend rond 11:00 zag ik op de A13 Den Haag richting Rotterdam bij Rotterdam (Hmp 18) op de vluchtstrook een Blauwe VW kever zonder linkervoorwiel, vooras op de grond. Iemand van hier?
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is m !!! Stond er netjes bij, alleen de velgen die eronder zaten(niet die van de foto) waren niet mijn ding, wel lekker bijpassend in ieder geval.... Maar niet meer lid van het forum, begrijp ik?
|
||||
|
||||
Vanmiddag gespot Polo 86C G40 donkergroen en mooi laag op een set 15inch gouden velgen. Tevens had ie een motorkapbra.
Hij reedt weg uit Limmen en ging de zeeweg op, ik reed in de Golf Country en deed een poging (wat overigens mislukte uiteraard) om hard door de bocht te hoeken en de Polo reedt achter mij.
|
||||
|
||||
Quote:
De oude van Martyn 86c denk ik, waar die heen is gegaan geen idee |
|
||||
|
||||
Inderdaad, het is 100% deze! Al een aantal keer gespot hier in Limmen.
|
||||
|
||||
Bij terugkomst op de parkeerplaats van Jumbo te Stadskanaal rond 19:00uur vanavond een Golf MkII Fire & Ice naast die van mij.
|
|
|||
|
|||
donkerbroek vanmorgen |
|
||||
|
||||
2 witte kevers op de a2 tussen eindhoven en utrecht.
Van hier?? |
|
|||
|
|||
Vanmiddag rond half 3 kwart voor 3 een zilvere Karmann Ghia gespot ten hoogte van afrit Rotterdam Blijdorp...
Zag er zeer netjes uit
|
|||
|
|||
Rond 3 uur gespot in capelle, een nette groene kever, met surfplank op het dak....
Zeer net ding...
|
||||
|
||||
Haha, zat in de les te kijken.. Kijk bij dikke mkII's. Loop ik naar huis.. en jahoor.. wat staat er..
Dus..zojuist gespot bij Avans |
|
||||
|
||||
gister op het deltion in zwolle een jetta 1 op ronal turbo's
iemand van het forum hier? en vndaag bij de jumbo in zwolle de audi 80 van Ronal Driver(martijn)