|
||||
|
||||
mijn ergenis al dat hoere vuurwerk wat mense niet opruime..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Je wordt echt oud he Toch heerlijk al dat vuurwerk overal , houd de sfeer een beetje erin. Vind het tegenwoordig nog meevallen aangezien het vroeger veel meer rotzooi gaf. Tegenwoordig zijn er vele straten maar stil en niemand te bekennen. Het is immers maar 1 keer per jaar he
|
||||
|
||||
Toen ik nog 7 was ofzo gingen ik, me ouders, me vriendjes en de ouders van me vriendjes al ons leeggeschoten vuurwerk op n vuurtje gooien op een kruispunt in de wijk, opgeruimd staat netjes zou je zeggen :p mja, mag niet meer van ome agent want stel je voor..
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
+1 als ieder zn troep direct opruimt is het zo klaar maar nee! Beetje 'lowrider' en al die zooi ligt bij je voor de deur
|
||||
|
||||
Dronken pubers die het normaal vinden om een plastic bak met papier in de fik te steken, die dan ook nog net tegen een huis aan staat, en dan vervolgens een grote bek geven als je er iets van zegt.
|
||||
|
||||
Quote:
Zoooo bekend hier
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik erger me aan al die stomme talenten shows en " op zoek naar" shows.
zoals het beste idee topmodel hairguru tvoh kunnen ze dan echt helemaal niks anders meer bedenken daar in Hilversum. echt als ze zo door doen kan ik net zo goed de tv weg doen. ooh nee toch niet want we hebben discovery nog |
|
||||
|
||||
Quote:
Over Discovery gesproken. Ik erger me eraan dat ik niet op de naam kan komen van dat engelse programma waarin die man op zoek gaat naar ouwe rommel in boerenschuren, landhuizen e.d. om door te verpatsen.. Geniaal programma! In de programmering van Discovery kan ik het ook al niet terug vinden. Niemand die het weet toevallig? Zou het nu al van de buis zijn? Als dat het geval is irriteer ik me daar ook aan
|
||||
|
||||
zolang mensen er in grote getale naar blijven kijken, blijft John de mol het verzinnen. talentenshows komen me echt al meerdere jaren de neus uit.
van mij mogen ze zoiets als cobra 11 of commissaris rex weer eens uitzenden.
|
||||
|
||||
Matthieu,bedoel je salvage hunters?dat is er nog steeds voor toch?
|
||||
|
||||
was dat niet iets van salvage hunters.
de pul was me net iets voor. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat waren nog eens mooie series cobra 11 en der clown |
|
||||
|
||||
Quote:
Juist! Bedankt! Ik zat te zoeken naar scavenger hunt. Zo te zien komt het nog steeds ja.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Check ook American Pickers op history. En als Discovery weer oude zooi gaat uitzenden dan wil ik timeteam terug! |
|
||||
|
||||
Quote:
Wheeler dealers mooi programma! |
|
||||
|
||||
me auto,
me huis, me vrienden, me, me, me. MIJN!!!! als ik het nog vaker zeg moet ik serieus kotsen. allemaal leuk dat nieuwe mensen zich aanmelden hier, maar als je geen nederlands kan schrijven, mag je van mij wegblijven... ik vind het echt de meest irritante taalverbastering van tegenwoordig! (of desnoods m'n) |