|
|||
|
|||
leuke gti
zag deze gti staan voor mijn broer.
mijn vraag is of iemand van jullie deze golf kent. en of hij ook echt zo netjes is als op de foto's! http://link.marktplaats.nl/515250052 |
|
||||
|
||||
Ken de auto niet maar is zeker de moeite waard om eens te gaan kijken denk ik...
|
|||
|
|||
Quote:
gaan we maandag ook doen zoals het nu staat |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een setje wielen wielen voor de GTI...
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=93946
|
||||
|
||||
Dat ding stond een half jaar geleden ofzo ook te koop ergens in het noorden, toen nog zonder kenteken.
Stond toen volgens mij voor 2750e. te koop en tegen meerprijs kon hij incl. NL kenteken verkocht worden. Wel raar dat hij dus in korte tijd van handelaar wisselt zonder dat de nieuwe eigenaar er winstmarge opzet. Lijkt verder wel een redelijk net ding, aantal dingetjes die niet kloppen maar geen hele gekke dingen.
|
|||
|
|||
Quote:
In het noorden zat het kenteken er ook al op. Heb er toen ook al om gemaild. maar wel vreemd als ik het kenteken intyp op rdw.nl dat het kenteken niet bestaat volgens rdw site |
|
|||
|
|||
En ben ik de enige die het aardig wat geld vind?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is een schep geld maar als je een soort gelijke GTI zoekt ben je niet gekoper uit.... De liefhebbers betalen dit er nou eenmaal voor.
|
||||
|
||||
Quote:
Is normaal, houdt in dat de auto nog niet tenaamgesteld is.
|
||||
|
||||
Belasting vrije auto's zijn toch altijd duurder?
|
|||
|
|||
vandaag de gti bekeken,
viel enorm tegen(zoals meestal) lak zeer matig, en raar bijgewerkte plekken. motorruimte zeer roestig en slordig. oftewel, auto is veels te duur. moet in mijn ogen compleet gespoten worden! |
|
||||
|
||||
Jammer man, tja op foto's ziet het er altijd beter uit
|
|
||||
|
||||
Zoals ze op MP altijd zeggen:
-Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook meestal zo. |
|
|||
|
|||
Quote:
Is zeker niet altijd zo, maar in dit geval was de prijs ook niet echt laag! 2750 is best wel geld voor een gti. En vooral in de staat waarin de witte gti verkeerde. Er is zeker wat van te maken, hij heeft zoiezo een nieuwe wit jasje nodig |