|
||||
|
||||
Wat vinden jullie?
Het oude interieur er in laten, of het interieur er in wat hier onder staat? Ben benieuwd naar jullie mening!!! |
|
||||
|
||||
Voor de uitstraling zou ik het originele interieur laten zitten.
Achterbank is ook anders toch van de 2 of 4 deurs? Mocht je toch het interieur omruilen , dan graag een pm met de vraagprijs van het oude interieur. :-) Gr Jan.
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Jan Ja je hebt ook wel gelijk, maar dat GTI interieur zit wat beter En volgens mij kun je die achterbank er zo in zetten toch Ik heb het gti interieur te koop staan , maar is nog niemand voor gekomen, en ik verpats het ook niet , want als je zelf zo,n interieur zoekt moet je er weer duur aan. Dus dacht zet ik het hier in Gti spatbord verbreders en striping er op verlagen en dikke wielen en klaar Wat zeg jij er van? En zou zeggen doe een bod op het interieur via pm , dan denk ik er overna! |
|
||||
|
||||
De achterbank past wel , maar volgens mij word de instap dan wat krap.
Tja en een bod doen op het interieur.... Het gaat mij alleen om de stof en dan is het gauw te duur :-) De rest van de plannen klinken goed trouwens!
|
||||
|
||||
Quote:
THANX JAN Ik zal er wel ff overnadenken! Weet jij niet nog een leuk setje wielen voor niet al te veel? |
|
||||
|
||||
BBS rm's van Guido niet iets voor je?
Of zoek je iets anders voor de daily?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja heb ik ook al over gedacht, maar moet geen poets wielen hebben! Is voor daily zie maar ff ! |
|
|||
|
|||
setje 16" staal kopen?
|
||||
|
||||
Quote:
Foto,s????????????!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Mooi aanwinst Siep. Je was me trouwens net een slag voor had deze golf laatst net aan mn vrouw laten zien maar zoals gewoonlijk ben ik dus weer te laat haha. Veel plezier ermee.
|
||||
|
||||
Quote:
TD is wel lekker simpel, 4 uurtjes werk en je hebt een 1.9TD erin
|
|||
|
|||
je hoeft de hallumers niks te vertellen over blokje wisselen hoor
|
||||
|
||||
Quote:
Dat heb ik gelezen ja in deze thread
|
||||
|
||||
Zoals het nu staat komt het gti interieur in de Golf 1 Diesel!
Moet nog ff kijken hoe ik de achterbank netjes vast krijg , achterbank van 3 deurs is anders dan 5deurs! Achterbank zit er nu in,en zal vande week ff kijken hoe ik hem helemaal netjes vast kan zetten. Verder komt er zoals het nu staat een 1600 Turbo diesel in SB!met intercooler! Waarom gewoon omdat het iets minder werk is dan een TDI! Verder is de schroefset als het goed is onderweg, en heb ook al een paar andere wielen Azev A! Heb ik ingeruild op de bbsjes! Dus gaat beetje bij beetje de goeiekant weer op |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
goedlopende sb rijd net zo lekker als een tdi......
en net zo zuinig. mooi interieurtje ook.
|
||||
|
||||
Inderdaad. Een SB motor loopt best prima en minder werk om werkend te krijgen
|
|||
|
|||
lekker bezig siepie!!
|
|||
|
|||
komt goed mc jappie uitlaat kan je volgende week wel halen bel je wel even als ik hem er onder vandaan heb. ben erg benieuwd naar je mk1 wat het wordt.
|
|
|||
|
|||
Lekker bezig weer kerel! Jij kan ook niet stil zitten he!?