![]() |
|
|||
|
|||
![]() zit niet te zeuren, maar wil niet zeggen dat ik ineens maar alles aan me auto kan laten doen omdat er toevallig genoeg geld voor op me rekening staat...
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, maar dat geld voor iedereen lijkt me, zo niet, dan ga je waarschijnlijk een Porsche ofzo tunen en er mee op circuit rijden als hobby...
![]() ps. heb aan mijn auto's tot nu toe alleen 2x een APK laten doen(omdat je dit natuurlijk niet zelf kunt doen), rest doe ik altijd zelf..!(hoofdremcilinder, wielremcilinders, ontluchten, distributieriem, kleppenstellen, nokkenassen wisselen, koppen omzetten e.d. Daarnaast wat klooien met schroefsetjes enzo, motorfietscarb's toen enzo.) Daarom heb ik in het begin ook gekozen voor een mooie simpele oude VW, 1300 sleeptuimelaartje... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
inderdaad, maar heb wel gemerkt dat de dingen die ik wil weten pas halverwege de topic naar buiten komen. please continue... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik snap je niet echt eigenlijk, je komt een beetje erg gefocked over, chill gewoon. Het gaat er toch uiteindelijk om wat je ervoor over hebt, de keuzes die je maakt met wat je met t geld gaat doen. En ALLES aan je auto laten doen??? Tis toch een hobby en dat moet t natuurlijk ook blijven, tenzij je op water en brood wilt leven.
|
||||
|
||||
![]() Als ik een topic open dat ik een w12 in me golfje 2 wil frotten...en op het forum vraag naar ervaringen....dan doe ik dat lekker.
Dat het waarschijnlijk nooit word uitgevoerd ...tsja dat doet er neit aan af dat je mensen aan het denken zet. Ik vind de topics waarin mensen dromen over wat ze graag met hun autootje zouden doen als ze het geld wel zouden hebben mooier dan de topics met mensen die wel geld hebben en het uitvoeren. waarom? de topics met daarin de dromen en de idieen die eruit voort komen zijn gewoonweg eerlijker van smaak en leuker om te lezen. voorbeeld; topic van edward over de inbouw van zijn nieuwe g60 blok.....leuk en informatief voorbeeld2: topic van rene die weer de zoveelste twijfel topic opent en niet meer weet wat ie wil ....geweldig en karakteristiek En kvind het van tommy al helemaal geweldig...hij wil golf 2...en blijft lekker kutten met jetta`s... Ik zie die topics hetzelfde als de auto`s waaraan gewerkt word. project auto die klaar is word meestal verkocht omdat de eigenaar liever knuttseld aan zijn auto dan er niks aadoet. als iedereen die hier op het forum zit zijn auto zou hebben zoals die wilt dan was dit forum gewoonweg dood. dus hulde aan de twijfel en droom topics ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor, dan zou iedereen Stijn heten... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens! AMEN! Quote:
LOL :biggrin: En zou hij gewoon een ander project erbij nemen, omdat zijn andere auto(s) naar zijn zin zijn!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1 ander project? 3! Minstens! ![]()
|
||||
|
||||
![]() als iedereen een beetje droomt dan blijft het forum idd een leuke plek om ideeen op te doen of gewoon info voor iets dat je in de verre toekomst ooit nog eens zou wille doen.