|
||||
|
||||
1.6 AEE '96 Start niet
Hallo,
Ik heb een probleem, ik ben gisteren avond ff weg geweest en toen ik weer wou weg rijden sloeg hij niet meer aan?. Hij gooit hem wel rond alleen hij start niet meer. Iemand een idee? Ik zelf denk de bobine ik ga vanmiddag meten. wss krijgt hij geen vonk ook met aantrekken geeft hij geen kick. Bobine hoor ik wel eens vaker. Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
Quote:
hallo .. vermoed je sleutelherkenning . gooi de plus er eens af ..en proberen vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, Maar hij gooit hem wel rond? Sleutelherkenning schakelt de bezinepomp in dan ofzo? Ik ga het iig proberen harstikke bedankt.
|
||||
|
||||
Quote:
hallo idd hij laat hem wel rondraaien .. maar schakelt vonk en pomp uit .. zoizo vonk , je kan wel van alles proberen kwa bobine . zou eerst daar eens na kijken .. eventuweel reserve sleutel. of laten uitlezen da komt deze fout wel na voren succes |
|
|||
|
|||
Als de sleutel herkening niet werkt slaat de auto wel aan, maar gelijk weer af. Ik vermoed ook de bobine komt vaak voor.
|
|
|||
|
|||
Ik gok ook op de sleutelherkenning q.c. startonderbreker. Had namelijk een tijdje terug ook dat de auto (golf 3 variant 1.9 tdi) net doet of ie start, maar sloeg niet aan. (door startonderbreker) Bleek dat de chip in de sleutel het niet meer deed... Auto startte dus niet. Moet er wel bij zeggen dat de sleutel een aftermarket klapsleutel (type golf 4) is.
Dus net wat gooigolf zegt, probeer eerst de reservesleutel eens voordat je drastische maatregelen treft. |
|
||||
|
||||
hallo ...
tis idd vaak dat ze 2 sec lopen en uitslaan .. maar heb ook polo gehad .. deed niks niet 1 sec. hebben ook bobine wissel gedaan reageerde niet . kwamen we bij imobilizer uit ..blokade ecu .. even proberen .kunnen meer dingen zijn natuurlijk . succes |
|
||||
|
||||
Allemaal hartstikke bedankt, maar het is een kortsluiting geweest van de bobine naar de verdeler.. de kabels en die daar in de buurt zaten zijn allemaal weg.. kortsluiting kwam vandaag naar voren. Ik was al van plan een anderen te kopen. Het gaat te veel geld en tijd kosten, Haal alles eruit wat ik nodig heb en dan gaatie naar de sloop. Tenzij iemand er nog iets mee kan. Maar haal er zowizo dingen uit.
|
||||
|
||||
hallo .
mooi dat het is gevonden ..heeft toc oorzaak gehad .. hahah mooi strippen en in onderdelen .. wagentjes genoeg .. succes gooigolf |