|
||||
|
||||
Al dat bling bling onder kap is leuk... maar die auto's rijden allemaal nagenoeg niet... apparaat is gemaakt om te rijden en niet om in de schuur te laten staan en om met een autoambulance naar een meeting te worden gebracht.
|
||||
|
||||
WOW....... kostelijk! 5/5
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar het is wel mooi om naar te kijken! Het zijn niet voor nix showcars.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
toppie :verliefd:
|
||||
|
||||
leuke spulln, maar wat Hoogglans al zei, de helft rijd hier niet eens mee. Wat is dan je plezier ervan....
|
|
||||
|
||||
die blauwe rijd ik mee als ik zin heb ,maar met nat weer is het wielspin wat de klok slaat
|
||||
|
||||
Quote:
Daar moet ik je niet helemaal gelijk in geven, Mijn motor ruimte is niet helemaal super clean maar komt aardig in de buurt ,en ik rij er de hele zomer mee van april tot oktober. 1x worthersee +- 1300km 2x england +- 600 km 10x duitsland +- 1200 km 3x belgie+- 700 km En dat heb ik gewoon gereden met mijn golfje. En hij staat nu binnen om een beetje bij te komen Dit jaar zal de motor ruimte nog gekker zijn en de rest ook maar ik blijf er gewoon mee rijden. Je zal er raar van staan te kijken hoeveel van deze wagens gewoon rijden. Neem bijvoorbeeld Danny Allen ,hij had toch wel de cleanste golf 1 ooit (oranje)en kwam ook helemaal vanuit het westen van england naar vw forum in castrop rauxel,en gewoon gereden. Onderschat deze wagens niet. |
|
||||
|
||||
Zwaar opgevoerde vwtjes ,die gaan op de trailer!
Last edited by Tjaap : 09-08-2012 at 07:21. |
|
||||
|
||||
Ja, okee, in principe gaan maar weinig auto's op de trailer, das zeker waar, maar ze rijden er niet dagelijks in weer en wind mee, dat bedoelde ik..
|
|
||||
|
||||
En daar doelde ik ook op, ik rijd gewoon dagelijks met m'n auto's. Dus ook met pekel
|
||||
|
||||
wat is jouw dagelijks vervoer Emiel? VW?
|
||||
|
||||
Quote:
Sluit ik mij bij aan.
|
||||
|
||||
Hoop dat het gewardeerd wordt.. meld het anders even..
nog meer show motor's:
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Zomers rijdt ik gewoon mijn vr6je van april tot oktober,elke dag naar werk en andere dagelijkse doelen (ook in de regen). En van november tot maart rijdt ik een golf2 automaat uit 86. Zomers gaat de automaat naar binnen en wordt hij geschorst en in de winter gaat de vr6 naar binnen en wordt hij geschorst. Gaat prima zo |
|
||||
|
||||
Kijk, en zo hoort het ook!
|
|
|||
|
|||
Ik ben blij dat ik het allemaal niet hoef te poetsen! Maar zag ik daar een twin turbo vr6 met 'middenmotor' en achterwielaandrijving?
|
||||
|
||||
komt eraan...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |