|
||||
|
||||
Volgens mij wel. Hahaha
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! Plannen klinken ook goed.
Komt deze toevallig uit Zeeland weg?
|
||||
|
||||
haha ja zeker hebben we hem gesleept.. woon in een klein dorpie dus dan is het geen enkel probleem!!
@turbo-variant. ja deze komt uit zeeland bij Jarno vandaan geloof ik en toen is die naar Arie gegaan en daarna heb ik hem weer overgenomen!! zaten paar gaatjes in maar viel uiteindelijk reuze mee.. hij had al keer schade gehad links achter en dat hadden ze heel slecht op gerepareerd!! maar hij word weer netjes greetz
|
||||
|
||||
Komt bij Arjan vandaan geloof ik. Nu je het zegt, heeft inderdaad nog een tussenstop bij Arie gemaakt.
Ik heb nog wat onderdeeltjes van deze wagen gekocht.
|
||||
|
||||
ja Arjan dat is hem!!
haha oke gelukkig heb ik nu bijna alles op 1 ding na en dat zijn me remkoel kanalen!! mja wie weet kom ik die ooit miss nog wel tegen (kleine kans)
|
||||
|
||||
Die koelkanalen en stootstrips aan de zijkant heb ik destijds gekocht.
Zal inderdaad niet makkelijk worden om de koelkanalen te krijgen, maar met wat zoekwerk is er vast iets te vinden.
|
||||
|
||||
Zo,die word grondig aangepakt.
Goed bezig man! |
|
||||
|
||||
Is idd de oude van Arjaan, zat aardig werk aan. Hy was toen n pracht Rallye tegen gekomen tydens zn zoektocht naar plaatwerk. Leuk om de Rallye weers tegen te komen in n betere staat Suc6 ermee!
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit
Is het eentje met Nederlands kenteken of moet je hem ook nog invoeren ? Mijne staat er ook nog niet tussen vanwege het kenteken.
|
|||
|
|||
Succes met de Rallye. Remkoelkanaal links wordt aangeboden op ebay. Ik zoek nog een rechter
|
||||
|
||||
vandaag de elektrische ramen opgehaald (eerst zelf dr uit moeten schroeven)
compleet met draadboompje!! daar ben ik wel erg blij mee! @turbo-variant dat is nou weer jammer anders had ik nu compleet geweest! vindt alleen die lijsten niet mooi staan! @pimvw een week later nadat ik de auto had gekocht had ik gelukkig me plaatwerk al bij elkaar.. alleen de kleine dingentjes moest ik even voor zoeken.. het rallye embleem en het sleepoog plaatje achter maar dat had ik redelijk gauw gevonden! @rallye hij is van 30-6-89 en ingevoerd op 18-5-91 dus hij heb gewoon nederlands kenteken maar hoe staat het met jou rallye? @Wojtek ja ik weet ook nog een linker te koop! heb al paar keer gehoord dat vaak de rechter weg is greetz
82er Golf mk1 G60 Project Car 83er Golf mk1 G60 89er Golf Rallye 81er Scirocco gti Autocross Last edited by Dannyvw86 : 11-12-2011 at 17:20. |
|
||||
|
||||
Rechter is inderdaad het meest gezocht. Als je een linker weet uit te halen zou ik in ieder geval al eens toeslaan.
Dingen zijn enorm zeldzaam eigenlijk. Ziet(zag) de meeste Rallye's dan ook zonder die dingen. Zelfs de Rallye's op de persfoto's destijds misten ze al. Ja die lijsten weet ik ook nog niet wat ik ervan moet denken. Als de wagen klaar is zal ik wel zien of ze erop komen of niet. In ieder geval had ik een puntje beschadigd in mijn eigen lijstenset, dus toen ik dit setje kon krijgen maar meteen toegeslagen...
|
||||
|
||||
@ turbo-variant
oke dan ga ik dat maar een doen dan!! ik zou wel eens willen weten wat de vag nummers zijn van de koelkanalen!! die heb jij vast wel voor me!!
|
||||
|
||||
Zal ze even opschrijven voor je als ik erbij ben.
|
||||
|
||||
Hierbij weer een kleine update..
De rallye was maandag in de grondverf gespoten en smiddags de auto weer opgehaald!! dus konden we weer even schuren zo kwam die weer binnen Na druk schuren mag het resultaat er weer wezen morgen gaat de rallye weer terug naar de spuiter en kan die eindelijk in de lak!! en dan kunnen we gaan opbouwen!! greetz
|
||||
|
||||
Een heel mooi projectje en blijft toch mooi zo'n rallye
|
|
||||
|
||||
goed bezig
mvg sjaak
|
||||
|
||||
bedankt voor de positieve reacties!!
vandaag de rallye naar de spuiter gebracht want was van de week zulk klote weer! daarna ben ik ff lekker aant schuren geweest op de losse delen!! hier nog een paar foto's
|
||||
|
||||
Keurig werk..!
|
||||
|
||||
Idd keurig werk!
Echt tof dat die weer een 2de leven krijgt. |