![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij gaat de Golf in de verkoop,
Reden van verkoop is dat ik een andere auto op t oog heb. Ik heb de auto sinds mei dit jaar en nog nooit gekke dingen gehad. Rijd er sinds 4 weken geleden elke dag 100 kilometer mee en hij heb me nooit laten staan. Wel is er een probleempje met de brandstofpomp, als de tank minder als een kwart vol zit start de auto slecht. Ook verbruikt ie een beetje olie, halve liter op de 600/700 km ligt er maar net aan hoe je er mee rijd. Maar dat mag wel na 307.000 km Koppeling is aan vervanging toe. D-riem bij 286000 vervangen, waterpomp ook. (vorige eigenaar) Beetje de standaard dingen er aan vervangen, Schijfjes voor, blokken voor, schijven achter, blokken achter, brandstof filter, luchtfilter, v-snaar, voetpakking op de inlaat. Olie ververst toen ik m kocht, en vlak voor de winter weer een keer. 1 stoel heeft instapschade maar der zit een lappie overheen De auto zelf ziet er nog prima uit voor ze leeftijd, geen grote deuken of lelijke diepe krassen, heel de auto is keihard. Heeft tuurlijk wel z'n plekjes. Dakraam werkt en is dicht, mfa werkt naar behoren, alleen de tijd krijg ik niet meer ingesteld. Hoogte verstelling vd koplampen werkt, dimmen van de tellerbak ed. werkt. apk tot 18-03-2012 Vraagprijs voor de golf is 900€ >>>>>> 800€ Hierbij wat foto's ![]() ![]() ![]() ![]() atsjes zitten er niet meer onder zitten gewoon stalen velgen onder nu sorry voor de slechte kwaliteit foto's geen tijd gehad om goede foto's te maken Interesse? graag mailen naar wilfriedkrijgsman@yahoo.com of bellen naar 0629279462 Groeten wilfried Last edited by wilpatat : 23-12-2011 at 19:34. |
|
|||
|
|||
![]() het is een vraagprijs, valt altijd te praten erover
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Up en vraagprijs verlaagd naar 800 €
|
|
|||
|
|||
![]() eventueel ruilen voor een nette 1.6 td van 1991?
Last edited by casss : 26-12-2011 at 12:54. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Euhm ja zou kunnen. Hoeveel km staat erop? En wat zou er eigenlijk aan moeten gebeuren? Is der niks kapot ofzo? En als je miss foto's zou willen sturen naar bovenstaand email adres. |
|
|||
|
|||
![]() hij staat der nog steeds dus omhoog ermee
|
|
||||
|
||||
![]() mooie uitvoering
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() Last edited by Dr.Golf : 23-01-2012 at 18:08. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds te koop. Wees niet bang om te bieden, t is een vraagprijs .
|
|
|||
|
|||
![]() Met ATSjes zou ik er wel enigzins 800 euro voor willen bieden :p
|
|
|||
|
|||
![]() Auto is inmiddels verkocht. word t vr6 project van een maatje van me