|
|||
|
|||
firefoxgolf
zit hier nu al bijna een jaar op het forum en bij deze zal ik me ff voorstellen
ik ben dirk-jan 20 jaar uit omgeving rotterdam ik rij nu al een jaar een golf 2 madison 1.3i NZ met 54 pk voor een mooi prijsje kunnen kopen zo kocht ik hem toen ik hem kocht zaten er originele volkswagen montreal gti wielen eerste wat ik veranderd heb is eerst de audio instalatie veranderd speakers netjes in de hoedenplank weg gewerkt en een andere radio toen kon de audio er mee door. ging al snel op zoek naar een gril met verstralers er in die heb ik gevonden op de sloop dit was het resultaat: toen ben ik opzoek gegaan naar bbs velgen maar helaas stand me budget er niet naar. dus gaan zoeken naar een setje imitatie bbs een setje gevonden waren een beetje verweerd dus heb ik ze netjes grijs gespoten dit was het resultaat: maar was tog niet mijn smaak nu mijn wintersetje er weer onder zit met de originele wielen ben ik het zet imi bbs aan het opknappen en zo word het hart zwart en de buitenste rand gepolijst. onder tussen een gti 16v einddemper gekocht met de dubbele pijpjes en daar mooi rvs eindstukjes over geplaatst zo staat die er nu bij: en dat was het voor nu Last edited by firefoxgolf : 06-12-2011 at 00:29. |
|
||||
|
||||
welkom en ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
Quote:
kan jij miss vertellen hoe ik foto's er in krijg |
|
|||
|
|||
update
een kleine update een plaat rvs laten uitlaseren voor mijn sub woofer is netjes geworden:
voor na: |
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
|
|
||||
|
||||
Welkom hier,nette mk2 heb je daar
|
|
|||
|
|||
Welkom en idd een nette Golf 2
|
||||
|
||||
Welkom!
Dat is een hele verbetering!
|
||||
|
||||
En zaterdag willen we foto's zien als ie verlaagd is
|
|
||||
|
||||
Welkom hier...
Mooie golf en strakke basis!
|
||||
|
||||
welke wielen zijn dat?
|
|||
|
|||
Quote:
Bedoel je de zomer of de winter Wielen |
|
|||
|
|||
Quote:
De originele wielen zijn Montréal gti wielen En de zomer wielen zijn van atP |
|
|||
|
|||
hier weer een update afgelopen vrijdag 40 30 verlaging er onder gezet over gekocht van mr. Lee
hier wat foto's Last edited by firefoxgolf : 15-01-2012 at 20:59. |
|
|||
|
|||
hier het resultaat na een maand werk aan me wiel 1 van de 4 is klaar
|
|
|||
|
|||
update
vrijdag me zomerwielen er onder gezet staat erg netjes al zeg ik het zelf.
|
|
||||
|
||||
Hij ziet er goed uit
Gaaf die laatste foto,hoe doe je dat? Gewoon cam ernaast houden???Wel beetje eng lijkt mij.
|
|||
|
|||
Quote:
ja gewoon de foto camera uit het raam steken en wel het touwtje van de camera om je pols en :P |
|
|||
|
|||
Mooie golf hoor! echt zeker weten wel, mooi origineel exemplaar ook!
Stripes aan de zijkant eraf met de fohn? en plak letters (manhattan?) onder de achterklep weg and ready to go!! velgen staan hem goed! imitatie of niet! vindingrijkheid is vak het mooiste, nu is het wel je eigen smaak! en ben je toch weer uniek op jou manier. good job
|
|||
|
|||
Quote:
is een madison nee de stripes blijven er nog ff op vind het wel netjes staan en dankje voor je reactie |