|
|||
|
|||
Mk4 Daily driver project
Heej mensen ,
Stel me Mk4 hier ook even voor de meeste mensen kennen mij toch wel al :tu: Van de : Type 1 GTI Type 2 Vr6 Type 1 Vr6 En de rest van onze wagens :E De wagen van mijne broeder , al het werk aan al deze autoos doen we eigenlijk altijd Samen :tu: Nou jaah en nu dan mijn Daily :tu: Groetjes Frankii Last edited by GTI-BOY : 28-11-2011 at 13:34. |
|
||||
|
||||
mooi wagenpark..
|
|||
|
|||
Jwel , nu de 3 Mk1tjes nog staan waarvan de kale groene weg gaat
De type 4 is er en de type 2 van mijn broeder en de rest is niet meer aanwezig haha |
|
|||
|
|||
Nice. Heb je nog plannen met de mk4?
|
|
|||
|
|||
Meer dan genoeg maar we gaan eerst investeren in onze nieuwe race wagen
'' Blackmotion project '' of te wel een polyester golf 1 kap met 3.0 TDI van audi op de achterwielen , Volledig voor de racerij gebouwt ! Wil de Mk4 eerst netjes houden / net interieur erin beetje muziek aan boord maken en later ooit wielen misschien ooit wel air dus plannen genoeg maar moet eerst rieel zijn en de race auto is eerst aan de beurt |
|
||||
|
||||
Lol! deze is van mijn oude overbuurman geweest!:
Nu nog fouter
|
||||
|
||||
Ben benieuwd Frank, zeker naar je Golf 1 project
|
|||
|
|||
Quote:
Wat is hier fout aan dan |
|
|||
|
|||
Quote:
Jij weet al meer dan de meesten Pim |
|
||||
|
||||
Quote:
Op de air-intake op de kap na niet zoveel volgens mij !! Welkom !!
|
|||
|
|||
Quote:
Dat dacht ik ook ! |
|
|||
|
|||
Paar Stickertjes
Nog eentje En het beruchte Hawai slingertje :tu: Ook heb ik de auto gister even op de brug gehad , even 2 nieuwe draagarmen besteld i.v.m. kapotte rubbers , ook gezien dat de uitlaat bestaat uit 2 lange pijpen en 1 eind demper en het voorste stuk wat alleen pijp is is ook compleet RVS Greetz frankii Last edited by GTI-BOY : 30-11-2011 at 10:01. |
|
|||
|
|||
als ik me niet vergis is deze vroeger(kleine 15jaar geleden) van een vriend van mij geweest..... |
|
||||
|
||||
Mooie historie, toevallig vorige winter met de broer een golf1 16 v carb gekocht in NH?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Neuh wel eentje gerepareerd die hem net had maar dat was geen 16v maar een 8v |
|
|||
|
|||
Quote:
Okeej als het goed is rijd ie nu en staat ie swinters ergens in de buurt van drachten Friesland |
|
||||
|
||||
Heb je die golf 4 van Marco Bontjjer overgekocht
|
|||
|
|||
Quote:
Neuh dat zou wel heel toevallig zijn |
|
|||
|
|||
Vant weekend even aan de computer geweest :P
Ik heb een AHF 110 PK voor zo ver ik weet er zit een compleet RVS open pijp tot aan de einddemper die is origineel de rest is ook origineel en er zit ook geen aangepast software in , Wel klopt er iets niet , volgens MB-performance is mijn waterpomp stuk. Want er komt steeds lucht in het systeem en hij word niet mooi geleidelijk warm en hij koelt ook niet helemaal super en doordat er steeds lucht in komt spuit ie via het overdruk in het expansievaatje er steeds water en lucht uit , wel is mijn koelvloeistof super schoon ! Ook hebben we gezien in de computer dat de waarde van de verstuivers niet helemaal juist zijn Cil1: 38 Cil2: -002 Cil3: -024 Cil4: -002 zal het daarom zijn dat ie af en toe in de noodloop springt ? En dat mijn verbruik aan de hoge kant zit ? Groetjes Frank |
|
||||
|
||||
Franklin had problemen met zijn kabelboom, die had dit probleem ook, lees dit ff na Frank misschien heb je er wat aan
http://www.vwforum.nl/golf-iv-v-vi-...rs-t135446.html