|
||||
|
||||
Ik erger me aan de herfst en winterperiode , laat t in godsnaam lente worden !!!!!!!!
|
|||
|
|||
Quote:
mee eens. en vooral dat laatste komt mij erg bekend voor idd |
|
|||
|
|||
Quote:
Dacht dat jullie dit kinderachtige gedoe bijgelegd hadden?
|
|||
|
|||
Quote:
Niet alles wat ik post heeft betrekking op dezelfde persoon Martijn. dat is inmiddels allang bijgelegd! en ik heb jou (nav posts van jou op VF en FB) toch ook aangesproken op Volksdub,en dat was toch ook ff goed Last edited by HannoverEdition : 26-11-2011 at 21:28. |
|
||||
|
||||
t word echt weertijd voor zomer heren , kunnen we de schuur weerin ,en nuttige dingen doen !
En ja ,ik kom er net uit ,heb m'n hobby uren er al weer opzitten
|
|||
|
|||
Quote:
oke, dan heb ik niks gezegd, Volksdub was wel ff goed idd
|
|||
|
|||
Quote:
Jij leeft en woont in het hok |
|
|||
|
|||
Quote:
en ook nog een biertje als afsluiter wat wil je nog meer volksdub verbroederd.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zitten toch knipperlichten op een auto om aan te geven welke kant je op wil.......(als je ze gebruikt tenminste.. )
|
|||
|
|||
Quote:
Nou mijn vrouw is er heel erg tevree mee, ze is "nachtblind" en met bochtenverlichting zijn de bochten veel beter verlicht en in te schatten voor haar. Overdag is het natuurlijk zwaar overdreven, daar zou een lichtsensor tussen geplaatste moeten worden. |
|
||||
|
||||
Dat mensen jouw iets te koop aanbieden, je meteen een PM stuurt en ook snel reactie terug krijgt. Je geeft dan aan dat je het wilt kopen en dan krijg je 2 weken geen reactie.
Dan ineens een berichtje met een verkooptopic erin. Weer reageert dat je het wilt hebben en en of verzenden mogelijk is. Reactie terug en meteen weer gereageerd voor betaalgegevens en dan weer 2 weken niks horen. Waarom bied je het dan te koop aan?
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 30-11-2011 at 19:54. |
|
||||
|
||||
mensen die 70 rijden op een 80km weg
of mensen die zien dat het stoplicht op groen staat en toch met een slakkengang erop afrijden en wanneer het stoplicht dan op rood springt zelf nog eff gas bijgeven en door rood rijden en ik met me peen en uienmuil voor het stoplicht moet stoppen
|
||||
|
||||
Dat er foto's in de gallery worden 'ge-up!ped' waar geen hond de afgelopen 4 á 5 (!!) jaar naar omkeek.
|
||||
|
||||
Dat mensen zelfs met een passat TDI nog niet met 80km/h kunnen invoegen
Terwijl het op dezelfde oprit met een pk-pakhuis als de Felicia 1.3 gemakkelijk met 120km/h lukt Iedereen moet hier ook altijd een 2.0 omdat een 1.4 veels te min is...............maar 99 van de 100 rijden dan weer als een oud wijf de snelweg op
|
||||
|
||||
Quote:
Toch kijkt er nog 1 iemand. Zo heb je toch wat te bekijken in het Pieter Baan Centrum Dus verman jezelf en wees een vent !! -------------------------------------------------------------------------- Mensen die midden op de weg keren terwijl er 3meter verderop een kruising is waar ze netjes kunnen keren en dan kijken ze je nog aan zo van ja ken je niet uitkijken.. mensen die hun auto parkeren bij een flatgebouw om zo geen parkeergeld te hoeven dokken en dus kunnen de mensen die bij het flatgebouw wonen hun auto niet meer kwijt kunnen friezen die niet tegen de nieuwe new kids film kennen De partij Foar Fryslân hahah wan volk... |
|
||||
|
||||
Die spreken niet voor alle Friezen hoor, onthoud dat goed
|
||||
|
||||
1 POT nat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind het één grote flop
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 02-12-2011 at 16:44. |
|
|||
|
|||
maar zijn dan wel weer zo slim om te snappen dat dat van ons ook komedie is...en jullie trappen er met open ogen in! Who's the fool now!
|
|||
|
|||
Quote:
|