|
|||
|
|||
Repair manual VW Polo 1.3 sedan 1989
Hallo allen
Ik heb sinds kort een Volkwagen polo 1.3 sedan uit 1989 aangeschaft. Hij is in zo'n staat dat hij wel rijd maar wel behoorlijk wat aandacht puntjes heeft. Ik ben op zoek naar een handboek met uitgebreide informatie over deze auto om hem weer goed op orde te kunnen krijgen. Nou was mijn vraag of iemand weet hoe ik daar aan kan komen. PS: vanaf wanneer is de VW Derby nou eigenlijk de VW Polo classic geworden??? Groetjes Vincent |
|
|||
|
|||
Tip,alles van een coupe past en ook steilheck.
Dus alles wat van de A-stijl tot de B-stijl is het zelfde.
|
||||
|
||||
Vraagbaak polo 2! Op enkele zaken na heb je er heel veel aan!
10tje op marktplaats als je even zoekt. VW Derby is eigenlijk tot 1f geweest. In nederland is toen de polo 2 kwam de sedan versie als Classic uitgekomen met vierkante koplampen. Enkele jaren erna is deze ook voorzien van ronde koplampen en heette ie gewoon sedan. Wanneer precies weet ik niet zo direct meer. in duitsland heten alle sedan versies gewoon Derby. Maar of dat nu nog zo is weet ik niet. Jij hebt trouwens gewoon een sedan, maar qua techniek zijn polos in grote en vaak ook inde kleine lijntjes hetzelfde.
|
|||
|
|||
Ik heb de digitale versie van de haynes polo 86c manual, kan ik doorsturen als je wilt?
|
||||
|
||||
Quote:
daar heb ik ook wel trek in.
|
|||
|
|||
Hallo, heeft iemand een digitale handboek versie van de 1984 1.3 VW Polo coupe voor mij?
ik heb een paar problemen en kom er niet uit, en wil het graag met een handboek uit proberen te zoeken. bedankt en ik hoor het wel. wiebe naberman |
|
|||
|
|||
Quote:
Zou ik ook graag willen hebben.Wil er ook wel wat voor betalen. wil je mij die sturen? email of zo. Weet niet wat het handigste is. Zit pas bij het forum. groet en dank. |