|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Damn, die Porsches! Dan is zelf opladen erg leuk natuurlijk
|
|||
|
|||
Quote:
dat is het (bijna) altijd behalve als het regend |
|
||||
|
||||
Quote:
Is dit jouw wagen Alberto? Heb je een ander wagennummer dan? Quote:
Scania? Ik hoorde laatst dat nieuwere Scania's erg veel last hebben zwaar roestende chassisbalken, daar was niet tegenaan te schilderen.
|
|||
|
|||
nope rijd nog steeds op de 597 , foto van scania embleem , chauffeur op die auto is nog al gek op Scania V8 . hij heeft zelfs lopen denken aan vloer matten van mercedes met een scania logo te laten bedrukken
|
|
|||
|
|||
blijft leuk werk |
|
|||
|
|||
wat denk je van in elkaar zetten
dit is op de fabriek , niet bij me thuis waren 1x transit montreal en 3 x canada Last edited by Alberto : 11-03-2012 at 17:36. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik ook maar ff ga babbelen met een opdrachtgever waar ik nu stukgoed voor rij. Wie weet rij ik straks op een donkerblauw met gele auto vol met fransozen haha :P
|
|||
|
|||
Quote:
GEFCO ...altijd blij als ik weer uit oosterhout weg rij |
|
||||
|
||||
nou heren, nog wat leuk achterop gehad
|
|
|||
|
|||
bijtellingdealervolstampentransport en voor mensen zonder crisis (G65 AMG V12 bi turbo ) en soms moet het er op , kan het niet zo het moet , moet het zo het kan Last edited by Alberto : 14-07-2012 at 09:07. |
|
||||
|
||||
Wanneer komen de eerste LZV autotransporters?
Dus Alberto rijd met de 597? Zal ik in de gaten houden op de ring van Rotterdam en ff snijden met mijn zwarte Prius 2. De Mercedes G V12 Biturbo is wel erg gaaf.
|
|||
|
|||
Quote:
niet denk ik , we mogen al 20,75 m lang zijn dus zo gekke veel maakt dat niet uit met een LZV |
|
|||
|
|||
foto hierboven is op rtc rozenburg?
daar heb ik al de nodige uurtjes doorgebracht met het repareren van autotransporters van collegas van je, en vooral broekman auto's heb de 597 nog niet voorbij zien komen met pech |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
In China gezien!!!!!!
|