|
||||
|
||||
Komen uit een Carat en vroegere GL, ik heb ze ook.
Weet de naam ook ff niet.
|
||||
|
||||
even dit topicje ophalen! weten jullie sprecies hoe het met deze pookhoes zit??
foto is iets slecht.. VW Edition Motor Sport met groene verlichting erin
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Is volgens mij niet origineel. Ziet er alvast geen origineel logo e.d. uit.
Op de Motorshow te Essen staat steeds zo'n stand, waar je het kan laten maken. Originele look en aangepaste kleur van verlichting.
|
||||
|
||||
naar mijn weten wel degelijk orgineel vw en voor golf 2, geen idee alleen hoe of wat verder
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
niemand een idee??
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb nog wat bijzondere dingetjes gevonden via Vortex, dus het is voornamelijk Amerikaans spul:
Electrisch verstelbaar "Koni deluxe kit": IRVW interior: CityStormer Tacho: Alkohol tacho: Japans Golfje?: ben ik naar op zoek;
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 28-03-2012 at 21:36. |
|
||||
|
||||
bij deze een foto van de voeten verwarming
|
||||
|
||||
|
||||
|