|
|||
|
|||
die wagen komt uit spaubeek klopt dat ?
daar stond namelijk de zelfde paar maande terug zelfde kleur en zelfde neus nette auto
|
||||
|
||||
Goed bezig wout
de winter set staat hem ook niet verkeerd |
|
|||
|
|||
Quote:
Smal wiel is voor de winter , maar goed... De stickers blijven lekker... IK vind het leuk, en gezien ik de wegenbelasting, verzekering en diesel betaal, doe ik lekker wat ik mooi vind Verder is er nog een update in de vorm van Zender Sterns voor de zomer in 17 inch.. Dit weekend samen met Subdivision mee begonnen, en zal best nog even duren, maar we komen de winter mooi door zo Uiteraard eerst even gepast Eerst de oude Boutjes eraf gebroken en de gaatje uitgeboord voor de nieuwe boutjes Vervolgens de Afbijt uit de auto gehaald en de velgen ermee ingesopt Daarna kwamen we Tappert gegen die de bandjes er even af heeft gedraaid waarna het grove schuurwerk kon beginnen, en dat heeft geleid tot de eerste velg in deze staat en zoals ie was |
|
||||
|
||||
Lekker bezig geweest vandaag maatje.
Ik heb wel erg last van me klauwen hoor, Dit gaat zeker weer een mooi Sub&Dub project worden |
|
|||
|
|||
Quote:
Heey Anne ! Thnx man... En @ de limburgers hier.. Inderdaad uit Spaubeek.. wat je van ver haalt is lekker zeg maar... |