|
|||
|
|||
Merci voor de goeie comments mannen!
Ja de vooras,die is te vervangen na een tijdje,en voor de rest raak ik amper Als het echt te grellig is,dan rijd ik om ipv extreem te schuren.Het is nog steeds 40jaar oud eh |
|
|||
|
|||
Juist lekker hoor zon Ghia
|
|
|||
|
|||
Thanks man!
Enkele herfstpics gemaakt: En zelf een filmpje van de Karmann ineen geboxt: http://vimeo.com/31334760 Grtz |
|
||||
|
||||
Gave Karmann. Mooie kleur ook. Laat die foto's komen.
|
|
|||
|
|||
THanks!
Binnekort eens onderhoudje geven,en bougies ook vervangen... Ondertussen zijn mijn wieltjes gearriveerd,danku Sinterklaas! 4.5x15 5.5x15 Verchroomd 356 staal in 5x205 |
|
|||
|
|||
Nu gaat die nog beter uitzien ! laatst gezien op de meet in Geel
|
|
||||
|
||||
Gaaf ding hoor !! En die kleur ook !!
|
|||
|
|||
Jep,de Meet in Geel heb ik mee georganiseerd
Thanks! Ale,rap tussen het werk tussendoor de wieltjes eens eronder gelepeld Enkel welke dop weet ik nog niet. -Wit -Gepolijst -Matzwart -Carro kleur -... EN white walls of niet... Enkele pics |
|
||||
|
||||
Verschrikkelijk mooie auto, maar wat zonde van de mega verlaging!
|
|
||||
|
||||
Dikke LuchtKoeler...! Jonguh..
|
|||
|
|||
Een karmann op ori hoogte vind ik maar niets
En zo laagt ligt hij niet... Zonder doppen?no thanks... Ze steken eronder,maar vind het niet echt men ding zo... Heb dan nog een photoshopke gemaakt hoe ik ze ga doen Vooraan 4.5x15 ET25 met 135/70/15 Achteraan 5.5x15 ET15 met 155SR15 Ik zou eigenlijk een platter bandje willen achteraan omdat hij met doorveren soms raakt,en hij ook wat hoger ligt... Maar die 155/SR/15,hoeveel is die 'SR',65hoogte? Als iemand nog 2 lagere bandjes heeft liggen als die 155/SR15,let me know Grtz |
|
||||
|
||||
Ik zou voor het fotoshopke gaan ziet er veeeeeel beter uit.
|
|
||||
|
||||
Vond je vorige velgen beter staan dan die chrome '356' velgen...
Verder een dikke auto
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Zou zelf voor dit setje gaan, als ik mocht kiezen dan he..
|
|||
|
|||
Mijn vorig staal was in te slechte staat,doppen lostte constant,slecht gelakt,deuken in enz enz...
Breder bandje gaat echt niet,check dit maar Kzou dan nen 155/70 of 75 moeten hebben,da zou ideaal zijn... Als iemand er heeft liggen,let me know! Momenteel twijfel ik tussen 3 combo's: Zonder deksels(voorlopig mijn voorkeur) Gepolijste deksels Witte deksels met logo in carro kleur Dilemma dilemma... Als iemand 2 bandjes 155/75 of 155/70 of iets in de buurt heeft liggen(niet breder!) laat maar weten Grtz Nicolas |
|
||||
|
||||
Die eerste zonder de doppen!
|
||||
|
||||
nice pica's...
|
|
|||
|
|||
Thanks mannen!
Chrome staal mag weg bij een goed bod.Karmann kwam te hoog te liggen... Staat nu terug op het oude setje |
|
||||
|
||||
No.: 1.
|
||||
|
||||
goed om te horen dat die terug op het oude setje staat.. echt een mooie wagen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |