|
||||
|
||||
passat 35i laag met 17inch
Ik bied bij deze mijn passat variant 1.8gl aan
vervolgens begonnen met de technische kant klaar maken distributieset+waterpomp olie+filters, bougies. thermostaat+radiateur alle vloeistoffen vervangen nieuwe schroefset+toplagers remmerij schoon gemaakt. volledig nieuwe uitlaat veel elektrische problemen opgelost want het was een bende... kortom crisis veel werk er aan gehad! en toen begonnen aan de leuke kant: volledig gepollijst en meerdere wielen gepast, en hemel bekleed, us stuur geplaatst. eerst DE's geplaats en er weer uitgehaald en gesmoked koplampen ervoor terug. en uiteindelijk 17inch wielen geplaatst en enkele stickers op de achterruit. eerst met oversized doppen... toen een shootje gedaan met nog 205-40-17 ervoor omheen. en nu staat hij er zo bij: en nog van mijn hemel: gt set is ook voorhanden die mischien ook nog gemonteerd gaat worden Inruil of ruil van een leuke vw of audi of seat is altijd bespreekbaar :tu: vraagprijs is 1375euro Last edited by mischatdi : 25-10-2011 at 16:10. |
|
||||
|
||||
MOD:Jongens het is geen MSN topic.
en Misha, graag 1 keer per dag uppen en geen 3 x ( als je wat wil veranderen druk je op de edit knop.) Last edited by Richard : 24-10-2011 at 14:48. |
|
||||
|
||||
thx voor het verwijderen dan van mijn foto's! als je zo nodig die moeite wel neemt verplaats dan de foto's ook ff...
hmm ok dan mijn excusses ervoor Last edited by mischatdi : 25-10-2011 at 15:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
zijn geen foto's verwijderd.. kan al je berichten wel zichtbaar maken, staan echt geen foto's tussen
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 25-10-2011 at 15:41. |
|
||||
|
||||
up and go
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
stuurtje ook los te koop?
|
|
||||
|
||||
morgen is er een bezichtiging en als die hem met deze stuur wil dan niet...
|
|
|||
|
|||
Quote:
als het door gaat graag met stuur enz tot morgen |
|
|||
|
|||
wat voor interieur is dit? beetje luxe uitvoering? als de polo weg is wil ik toch echt een passat vandaar de vraag
|
||||
|
||||
Quote:
is een gl interieur, zijn hele lekkere stoelen
|
||||
|
||||
Quote:
Verkocht! |
|
|||
|
|||
mooie gezins auto ruurd , goeie keuze
|
|
||||
|
||||
Is weer naar een goede eigenaar gegaan , en iid een hele mooie keus Ruurd ,zeer ruime auto's !