![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heeft er hier iemand toevallig nog een degelijke gereedschapswagen over?
Liefst fatsoenlijk merk, liefst goede prijs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij BVA-auctions loopt vanavond een partij gereedsschapswagens, zowel leeg als gevuld af. Mogelijk zit er wat bij, staan er nog een paar bij voor redelijk aantrekkelijke prijzen..
http://www.bva-auctions.com/auction...ory/4154/202910
|
|||
|
|||
![]() Thanks, ik heb daar pas ook al een veiling van gereedschapswagens af zitten kijken en dat liep op het eind extreem hoog op, sloeg nergens op! En dan zat er zelfs een kar bij zonder wieltjes (maar dat vermeldt BVA dan gewoon niet, top!)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, ik zit het ook al een tijdje de gereedschapswagens in de gaten. Die kar van B.S.T. (merk nog nooit van gehoord?) loopt nu ook extreem snel hoog op, zit nu bijna op de winkelprijs als je de btw erbij rekent. Die paar lege gereedschapswagens zijn al enige tijd redelijk stabiel, dus wie weet. Als je een lege kar zoekt is dit een goeie optie denk ik, zijn nieuw met wieltjes zo te zien ![]()
|
|||
|
|||
![]() Maar ik weet niet of die degelijk zijn, zijn volgens mij de goedkoopste Marktplaats-varianten... iemand ervaring mee?
Sinds BVA zo populair is wordt veel boven normale verkoopprijs verkocht, omdat velen enkel denken dat alles interessant geprijsd is bij een executieverkoopveiling. BVA kan gewoon zelf producten gaan inkopen en weer een nieuwe veiling starten, kunnen ze goed mee verdienen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() meeste van die dingen kan je bij de karwei voor minder kopen vooral de schroevendraaier set enz.