|
|||
|
|||
golf 1 GTI stuur
golf 1 gti stuurke
met rode stiksels! 50 euro! |
|
||||
|
||||
Is dit een origineel golf 1 gti stuur? waar in die geleverd dan? nog nooit gezien.
|
|
||||
|
||||
Is een golf 1 cabrio sportline stuurtje
|
|||
|
|||
vind het zeer raar,kan iemand mss uitleg geven over dit stuur?
ik wou het hebben voor op men cabrio,nu toen ik het met de post aankreeg,bleek dat het een groot naafgat was,en op men cabrio past alleen een klein naafgat,weet mss iemand een manier om het toch te laten passen? grtz |
|
||||
|
||||
Daar is een vulbus voor. Deze kun je vaak wel op de sloop iod vinden of hier even op het forum in "onderdelen gezocht" vragen.
|
||||
|
||||
is wss van de latere modellen cabrio (na 87), deze hebben een dikke naaf.
Dit is eigenlijk een dikker busje dat over de dunne naaf gaat. Hier op het forum staan ze wel eens te koop. Je kan ook gewoon een stuurhuis nemen van een model ouder dan '87 en dit overzetten. Grtz Jel
|
|||
|
|||
thanks!
|