#1
|
||||
|
||||
slecht starten en rot lopen..
Net alles weer ingebouwd. Alles was klaar, dus ik starten. Dat ging eerst niet, maar op een gegeven moment sloeg hij wel aan. Eerst moest ik hem met het gaspedaal aan de praat houden, en later bleef ie wel lopen. Dus ik heb er een rondje mee gereden, bij gas geven ging hij eerder langzamer dan sneller, en remmen deed hij ook amper.
zelfde symptomen dus als voor het repareren van de kop. Zou het kunnen zijn dat de rembekrachtiging kapot is en er zo dus geen vacuum opgebouwd wordt? Of zijn de symptomen daarvan anders..
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#2
|
||||
|
||||
moeilijk aan slaan en bij gas klep open geen respons .duid op valse lucht .heel veel valse lucht
__________________
kopbewerking ,pm |
#3
|
||||
|
||||
rembekrachtiger dus... of de slang er heen.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#4
|
||||
|
||||
hij doet het weer!!!!
was geen vaccuum probleem, ik had de ontsteking gewoon verkeerd staan, dus beetje aan gejoept en nu gaat ie weer als een trein. thx serge, hij heeft idd meer koppel gekregen over het hele bereik, zelf met 140 in zn 5 voel je hem nog sleuren. Is wel beter nu!
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#5
|
||||
|
||||
mooi ,goed werk
__________________
kopbewerking ,pm |
#6
|
||||
|
||||
mmm starten is nog steeds beetje brak... 2 a 3 keer afslaan alvorens ie blijft lopen, ik heb gelukkig een goede accu...
toch de rembekrachtiging maar eens nakijken want hij remt ook nog niet echt bijzonder, en hij lijkt af en toe op 3 poten te lopen, en bij hard remmen, of pompend remmen slaat ie af... ff naar de sloop van de week zoon dingske ophalen.
__________________
sportklassiek klassieker forum |