|
|||
|
|||
Ik ben nieuw hier op het forum en wil hier mijn golf laten zien;
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
|
||||
|
||||
Die 1e foto is apart Robert mooie weerspiegeling!
|
|||
|
|||
Mijn oude Wob
Mijn oude MKII 2,9VR6 En mijn huidige Rallye
|
||||
|
||||
Natuurlijk post in mijn Golf mk2 hier even, omdat de woeste plannen die ik er mee heb nog uitgevoerd moeten worden! Bumpers zijn al binnen, velgen en een schroefset staan boven aan mijn verlanglijstje. Iets verder naar beneden staat een ombouw naar VR6, maar tegen die tijd post ik hem wel bij de dikke mk2's. :p
Zit inmiddels wel weer een originele grille op, met verstralers en een logo. Moet nog een hoop aan gebeuren zoals jullie kunnen zien! Oh en het is gewoon een 1.3 hoor. En wat daar voor op de grond ligt is de G60 bumper.
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 Last edited by Wouter42 : 11-10-2011 at 22:39. |
|
|||
|
|||
Quote:
hahaha dat is wel vet |
|
|||
|
|||
Quote:
en me laptop is net gecrasht kwijlen boven de laptop is niet aan te raden verschrikkelijk mooi apparaat deze |
|
|||
|
|||
idd, wat een gave wagen!
|
|
|||
|
|||
wat een heerlijke velgen
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Mijn Golf 1.6 Automaat
Moeten nog wel een paar dingen aan gebeuren maar begin is er... |
|
||||
|
||||
Quote:
dik interieur! Zo zie je dat je niet persee een ander interieur van een mk3 of mk4 of tt hoefd te monteren om er uit tespringen. Beetje jammer van die cd, die heeft geen lang leven in t dashboard vakje in een stuiterende golf Groeten Dennis |
|
|||
|
|||
dik interieur!! Wat zit er op je asbak? En er moet eigenlijk een zwarte radio in om het af te maken:P!
|
||||
|
||||
Quote:
Op de asbak zit volgens mij een BBS logo, Originele of zwarte radio zou het inderdaad afmaken |
|
||||
|
||||
lekker een liga voor onderweg haha wel hele mooie wagen bekleding is erg netjes gedaan en ook de buitenkant is prima in orde
|
|||
|
|||
zo staat mijn golfje er momenteel bij
mvg |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Te veel strooilicht (die Xenonlamp) Marielle bij onze kwikfit Afkeur voor de APK!! |
|
||||
|
||||
mijn mk2 gti g60.....
|
|||
|
|||
dit is mijn mk2