|
||||
|
||||
uitlijnen verlaagde golf
is er iemand op het forum die mij gegevens kan verstrekken over hoe mijn verlaagde golf mk1 uitgelijnd moet worden.
kijk ff op de andere topic voor de specificaties van de auto http://www.volksforum.com/forum/sho...2&highlight=k04 de groeten
|
||||
|
||||
Kun je gewoon laten doen bij de betere bandenboer. Kost in het algemeen 50 euro.
|
|||
|
|||
zijn maar weinig bandenzaken die goed kunnen/willen uitlijnen.
bij ieder bandenhandel kunnen ze de wielen recht zetten, das iets anders als goed uitlijnen. bij de meeste bandenzaken hebben ze de fabrieks specificaties voor je auto, als je hard met je auto wilt rijden kun je een hoop winnen met een auto specifieke uitlijning. je kunt hem economisch (bandenslijtage, brandstof) stellen maar wil je hard rijden zal dat ten koste gaan van die dingen. ik probeer met mn eigen auto (derby) van alles uit qua uitlijning, ook op de achteras maar let daarbij vooral op het bochtenwerk. heb gelukkig de mogelijkheid zelf uit te lijnen. is op internet heel veel te vinden over uitlijning hoe en wat. is interessant om je in te verdiepen en ook wel leuk om een keer naar een echte uitlijn expert te gaan. ben al een paar keer naar de monteur van verbaas preparations geweest, das effe wat anders als de kwikfit |
|
|||
|
|||
bourgonje in zwolle, is 1 van nederlands betere uitlijn centrums. of vlak bij mij in heino jonge ken ik goed en heeft een compleet nieuwe digitale bank.
|
|
|||
|
|||
soest laat ik me auto altijd uitlijnen.
verlaagd tot zwaar verlaagd geen probleem. kost 50 euro. Karelsen bandenservice soest
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga zelf meestal ook naar bourgonje en die jongen in heino ken ik ook Mooi bandenapparaat die met laser's werkt getrokken banden geen probleem |
|
|||
|
|||
ben ik niet de enigste die er zo over denkt
|
|
||||
|
||||
Iemand nog een goed adres in de buurt van Alphen a/d Rijn?
|
|
||||
|
||||
een vriend van me (jelle) is monteur en wil hem graag voor me uitlijnen en ook veel tijd voor vrijmaken, maar niet volgens de fabrieks voorschriften.
ik wil idd de best mogelijke wegligging proberen te behalen met deze setup. vandaar mijn vraag of er iemand gegevens hierover heeft zodat hij daar wat mee kan, iemand die dat heeft ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik had het ook niet over de flik fit....