|
||||
|
||||
Passen golf 3 stoelen in een golf 2?
Ik kan een setje golf 3 stoelen + achterbank krijgen van een vriend en ik vraag me af of deze dus past of redelijk makkelijk pas te maken is op mijn golf 2.
Ze komen uit een golf 2 GTI 2.0 Of passen b.v.b. alleen de voor stoelen? MVG Pim
|
|||
|
|||
de stoelen voor de voorkant moet je iets aanpassen. De poten aan de achterkant zijn breder bij een golf 3
|
|
||||
|
||||
wat je kan doen is de zitting en leuning van de 3 omzetten naar de 2
het past bijna perfect hoef je dan niet te slijpen en lassen de achterbank past maar de ankerplaatsen komen niet overeen dacht ik maar ben niet zeker |
|
||||
|
||||
ja ze passen heb ze bij mijn golfje ook in zitten het is wat sinan zegt even aanpassen..golfman
|
|
||||
|
||||
De stoelen zitten er in, staat stukke beter!!
Het viel uiteindelijk nog tegen want het bleek dat er aan mijn bestuurders stoel ooit een beetje gebeunhaast is dus heb ik een andere stoel van de sloop gehaald om dat frame te gebruiken. Bedankt allemaal! Pim
|
||||
|
||||
Ps: als iemand nog onderdelen nodig heeft van een stoel bvb frame of stof pm even.
Wat ik nog heb liggen: 2 golf 3 frame's 3 verschillende soorten stoel bekleding voor een golf 2 Als ik er niemand mee kan helpen gaat het naar de stort. mvg Pim