|
|||
|
|||
ik hoop dat de meeste wel begrijpen dat ik orgineel of althans een beetje orgineel wil blijven..
|
|
||||
|
||||
Quote:
deze?vind het niet mooi, maar da's persoonlijk, was wél mooi gedaan. |
|
|||
|
|||
Djeez wat een lelijk ding! Deuren dan wel weer super gemaakt, bouwt ie er zon auto omheen....zonde
|
|||
|
|||
op zich kan ik wel begrijpen dat je origineel wilt blijven, maar je komt hier om te vragen hoe het moet, dan blijkt er dat er veel mensen interesse hebben in de werkwijze en benodigde spullen, dan weet je die uiteindelijk en wil je ze niet vertellen... en wij hadden (als we het wisten) onze ervaringen wel moeten delen?
nuja, btw die golf 2 hierboven is echt zonde!! |
|
|||
|
|||
Ik weet ergens waar ze die deuren kunnen plaatsen voor 50€.................maar ik zeg het toch lekker niet.
|
|
||||
|
||||
Ik vind jouw dan, Maar toch zeg ik t niet.
|
|||
|
|||
millyvilly als iemand het hier wist en het niet wou vertellen begrijp ik het ook..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik ook meerder malen gezien. Die heeft zelfs nog bij ons op de stand gestaan op de laatste automaxx Streetpower... Het is wel mooi gedaan, maar absoluut niet mijn smaak.
|
||||
|
||||
maar die gast is wel een meetser plaatwerker
(die gast werkt hier in alkmaar, is collega van n maat vanmij) |
|
||||
|
||||
Quote:
dan moet je niet van een ander zulke informatie vragen, die je zelf niet met een ander wilt delen. |
|
||||
|
||||
geil
ff offtopic,
wat voor achterlichten heeft dat ding? zijn dat chinqecento lichten?
|
||||
|
||||
Quote:
yep! |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar sluit ik mij volledig bij aan. Dit is een forum voor elkaar , als ik ergens antwoord op kan geven doe ik dat. Daarom kun je gewoon je ding vragen wat je wil weten . Maar als je alleen wijzer wil worden en dan zelf nix weg geven mmmmm . Denk dat je weinig reacties meer krijgt |
|
||||
|
||||
Quote:
maar om weer ff over de deuren verder te gaan............. hoe staat het met de deuren? ben al benieuwd naar foto's enzo eigenlijk..
|
|||
|
|||
enne, updates?
|
|
||||
|
||||
Quote:
sorry hoor...maar als hij meester plaatwerker is dan kan ie weinig.. heb je de auto wel eens bekeken..oa de wielkasten.. over golfslagbaden gesproken..dit is er eentje.. zoveel fouten in die auto niet normaal.. als iemand mij zo een auto zou afleveren, had ie een groot probleem...
|
||||
|
||||
Quote:
nu heeft ie weer een golf kont, hij was op meeting lelystad laatst |
|
||||
|
||||
Zo ff uit de oude doos gehaald maar waar blijft die update ik ben heel benieuwd wil het binnenkort ook gaan doen. En heeft iemand nog een paar foto's ervan ??
Groeten Coen |
|
|||
|
|||
rijd in nederland een grijze golf 1 (3deurs) rond met zulksoort deuren, dus het is zeker eerder gedaan !!
maar net zoals de rest vind ik het raar dat je wel alles wil weten en geen info geeft aan andere geintreseerde !? gr. Martijn |
|
||||
|
||||
kan 2 golfjes 2 met die deuren.
staat wel leuk dat idee van die 4 deurs en dan alleen de achter deuren is idd helemaal gaaf, beetje t1 bus idee. wel lekker aardig van je.. ons om informatie en hulp vragen en als andere dan is wat aan jouw vragen wil je niks zeggen, Last edited by vwmk2driver : 21-10-2006 at 15:49. |