|
||||
|
||||
Golf 2 onderdelen
Ik ben voor de daily nog op zoek naar een aantal Golf 2 onderdelen.
Ze moeten wel in goede staat zijn. Gaat om een '83er. * Beige hoedeplankdrager rechts Foto: * Smalle bumpers, zwart met chrome sierlijsten Bij voorkeur een set maar alleen voor of achter mag ook aangeboden worden. Graag geen deuken en kratsen erop, sierlijst graag ook niet beschadigd. Foto lijkt me overbodig maar is ook te zien op de eerste foto. * Antenne Verdere info en foto lijkt me ook overbodig. * Eventuele inruil Als inruil heb ik eventueel nog dezelfde velgen als op de eerste foto liggen. Zonder banden.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 23-09-2011 at 23:17. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een originele radio tekoop: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89857
|
|
|||
|
|||
die originele zal wel beter zijn.
maar ik heb anders ook nog wel een oude radio uit de jaren 90 ofzo misschien wel 80. zat in mijn golf toen ik hem kocht. is een pioneer met cassete en radio. hoef er niet veel voor.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
@ inferno-gwc: Je hebt PM.
@ RoelM: Ik wacht even de originele af en anders hoor je van mij. Tevens up
|
|||
|
|||
Ik heb nog een complete zgan set bruine hoedenplankdragers org. bekleed met stof en bijbehorende zgan hoedenplank.
|
|
|||
|
|||
Heb een complete Interieur liggen die u zoekt.
Zie een PM wel tegemoet bij belangstelling. |
|
||||
|
||||
up
|
|||
|
|||
Hey Eric,
Heb wel een set hoedenplakdrages liggen. Deze zijn orgineel bruin, maar deze zijn mat-zwart gespoten. Lijkt me niet zo moeilijk om de verf weer te verweideren. Intresse, dan kun je me mailen (nbell@live.nl) Groeten Nick